Pothuajse gjysma e përdoruesve të internetit përdorin WhatsApp çdo javë


Depërtimi i WhatsApp është rritur në gati gjysmën e përdoruesve të internetit, sipas të dhënave më të fundit nga YouGov dhe Instituti Reuters. Gjatë depërtimit në 38 shtete këtë vit, 47.9% e përdoruesve të internetit thanë se kishin përdorur platformën gjatë javës së kaluar. Kjo është 4.2% më shumë nga viti i kaluar.

Individët në familjet me të ardhura të larta kanë parë që përdorimi i WhatsApp të rritet me shpejtësi që nga viti 2017, duke arritur 55% të përdoruesve të internetit këtë vit. Kjo krahasohet me 43.3% të individëve me të ardhura të ulëta.

Lexoni: Kontrolloni WhatsApp-in. Aplikacioni do të sjellë një ndryshim të ri

WhatsApp është shumë më popullor tek përdoruesit femra 49.8% krahasuar me 45.8% meshkuj këtë vit. Ky ndryshim është veçanërisht i madh në mes të audiencave të rinj – depërtimi është 8.7% më i lartë për femrat e moshës 18-20 vjeç. Ky hendek mbyllet kur rritet mosha, ndërsa meshkujt e moshës 65 vjeç e lart kanë më shumë gjasa të përdorin platformën.

Mbi 4/5 e popullsisë përdorin WhatsApp në Afrikën e Jugut, Hong Kong, Singapor, Meksikë, Brazil, Argjentinë, Kili dhe Malajzi. Në të kundërt, kjo zbret në më pak se 10% në Shtetet e Bashkuara, Danimarkë, Hungari, Tajvan, Korenë e Jugut dhe Japoni.

Ndërsa platforma Facebook po zbehet, WhatsApp do të bëhet gjithnjë e monetarizuar për të nxitur rritjen e kompanisë. Platforma paraqet një çështje të rëndësishme për markat rreth angazhimit dhe ndjekjes, duke pasur parasysh natyrën e saj “të errët sociale”. Analiza më e mira dhe marketingu influencues në shkallë të ulët janë dy zgjidhje të mundshme për reklamuesit.

burimi: Warc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale