Kontrolloni WhatsApp-in. Aplikacioni do të sjellë një ndryshim të ri


Rrjeti social ka njoftuar gjatë Samitit të Marketingut nga Facebook në Hollandë, se aplikacioni shumë shpejt do të ketë ndryshime.

Risia e fundit e WhatsApp ishin Statuset, ku ti mund të postosh foto apo video që zgjasin 24 orë, e ngjashme kjo me Instagram. Por krahas tyre ju do të shihni dhe shumë reklama në aplikacion.

Foto mëposhtë ju tregojnë disa slide nga prezantimi:

Siç mund ta shihni dhe nga foto, Status Ads zënë të gjithë ekranin, siç bën një status standard. Por në vend të emrit të kontaktit tuaj, aty do të shihni emrin e kompanisë. Ju mund të tërhiqni lart postimin, për të marrë më shumë informacion rreth produktit apo shërbimit që po reklamohet.

WhatsApp konfirmoi se reklamat do të shfaqeshin muaj më parë, që kjo të mos ishte një surprizë e lançimit. Në fakt surpriza është që ne ende nuk kemi parë asnjë reklamë as në iOS e as në Android.

Bashkë me Status Ads, WhatsApp gjithashtu prezantoi një format të ri më të pasur për mesazhet për përdoruesit e kategorisë Biznes në WhatsApp.

/Bgr

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0