Kontrolloni WhatsApp-in. Aplikacioni do të sjellë një ndryshim të ri


Rrjeti social ka njoftuar gjatë Samitit të Marketingut nga Facebook në Hollandë, se aplikacioni shumë shpejt do të ketë ndryshime.

Risia e fundit e WhatsApp ishin Statuset, ku ti mund të postosh foto apo video që zgjasin 24 orë, e ngjashme kjo me Instagram. Por krahas tyre ju do të shihni dhe shumë reklama në aplikacion.

Foto mëposhtë ju tregojnë disa slide nga prezantimi:

Siç mund ta shihni dhe nga foto, Status Ads zënë të gjithë ekranin, siç bën një status standard. Por në vend të emrit të kontaktit tuaj, aty do të shihni emrin e kompanisë. Ju mund të tërhiqni lart postimin, për të marrë më shumë informacion rreth produktit apo shërbimit që po reklamohet.

WhatsApp konfirmoi se reklamat do të shfaqeshin muaj më parë, që kjo të mos ishte një surprizë e lançimit. Në fakt surpriza është që ne ende nuk kemi parë asnjë reklamë as në iOS e as në Android.

Bashkë me Status Ads, WhatsApp gjithashtu prezantoi një format të ri më të pasur për mesazhet për përdoruesit e kategorisë Biznes në WhatsApp.

/Bgr

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale