Post Startup Grind, Edi Demaj: “Kam ardhur të t’a bëj jetën më të mirë. Nëqoftëse nuk beson, provo.”

Post Startup Grind, Edi Demaj: “Kam ardhur të t’a bëj jetën më të mirë. Nëqoftëse nuk beson, provo.”


Eventi i rradhës i Startup Grind Tirana u bë më 16 Nëntor në Protik Innovation Center dhe i ftuar ishte Edi Demaj nga Rocket Fiber. Në këtë event morën pjesë mbi 30 pjesëmarrës me qëllimin për të dëgjuar të gjithë eksperiencën e tij si sipërmarrës.

Edi Demaj është një djalë 31 vjeçar nga Kosova, sipërmarrës i lindur, i cili është bashkë-zhvillues dhe partner në disa projekte online dhe bashkë-themelues i Rocket Fiber, një rrjet interneti me fibër-optike për gjeneratën e ardhshme në Detroit.

Gjatë kohës që ka qenë në Detroit, ai bashkë-themeloi disa startups, njëri prej tyre ishte iziSurvey, një startup që ofron sondazhe online dhe offline për të mbledhur të dhëna në kohë reale me kosto shumë të ulët.

Ai gjithashtu bashkë-themeloi Reozom, një platformë marketingu të pasurive të patundshme që e bën blerjen dhe shitjen e shtëpive më të lehtë, më të thjeshtë dhe më të përballueshme se kurrë më parë në Amerikë.

E fundit por jo më pak e rëndësisshme, ai është partner në motorrin e kërkimit të parë shqiptar Gjirafa.com, një platformë që po ndryshon mënyrën se si shqiptarët zbulojnë dhe përdorin informacionin dhe si të bëjnë biznes mes tyre.

Ne si staf i Business Magazine Albania ishim pjesë e këtij eventi, ashtu siç do të jemi edhe në të gjitha eventet e tjera të organizuara nga Startup Grind Tirana, jo vetëm si partner mediatik por edhe për të mësuar më shumë mbi botën e sipërmarrjes. Është një mundësi shumë e mirë jo vetëm për sipërmarrësit apo startupet por për të gjithë të rinjtë të cilët aspirojnë të futen në botën e sipërmarrjes dhe inovacionit.

Tashmë nuk do të jetë më Endri Mataj ai që do të drejtojë Startup Grind Tirana. Ai do të zevendësohet nga Gerti Boshnjaku dhe Aneida Bajraktari. Gerti Boshnjaku është CEO dhe themelues i New Media Communications; një kompani marketingu e specializuar në Marketingun Dixhital, dizajnin & zhvillimin e faqeve të internetit etj. Sfida e tij e fundit është lançimi i projektit-startup në median dixhitale e quajtur Business Magazine Albania www.businessmag.al

Gjatë intervistës me Edin, ai na tregoi më shumë për jetën e tij, si kishin shkuar në SH.B.A gjatë viteve 1999, në kohën e luftës në Kosovë, ku kishin gjetur mbështetje dhe si kishte rrjedhur jeta e tij studentore në Detroit. Ai tregoi për punët e tij të para, projektet e para, përballja me një shtet të huaj apo dhe mundësitë që i ka ofruar Detroit-i.

“Duhet të bësh diçka që bën para,” – tha ai. “Paraja është motivuese por është shumë e lehtë të thuash dua të bëj para. Duhet të jesh i kujdesshëm sepse mund të të ndryshojë mënyrën se si e mendon jetën.”

Money follows but doesn’t lead është filozofia ime për jetën tha Edi.

“Duhet të bësh diçka që me të vërtetë e dashuron, që do të japë impakt në botën tonë. Paratë do të vijnë shumë shpejt. Atë gjë duhet t’a bësh mirë, më mirë se konkurrentët, më pas vijnë klientët dhe në fund vijnë paratë. ”

“Ndiq planin A në projektin tënd, mos mendo për planin B. Fokusohu 100 % aty. Kjo sepse nëse ke plan B, nuk punon për planin A, por për B.”

Ai tregoi gjithashtu për Rocket Fiber, kompaninë e internetit më të shpejtë në Detroit, si nisi ajo, nga erdhi ideja për t’a krijuar dhe të gjitha vështirësitë që kishin hasur për të gjetur investimin që i nevojitej. Edi vuri theksin në rëndësinë e proçesit të “pitch” për një kompani të re. Këtë e demonstroi me mënyrën e tij kur shkonte për të prezantuar Rocket Fiber tek klientët potenciale:

“Kam ardhur të t’a bëj jetën më të mirë. Nëqoftëse nuk beson, provo.”

“Kur e ke internetin e shpejtë, ia di vlerën më shumë sesa nuk e ke. Kur largohesh nga ajo, të pengon jashtëzakonisht shumë në punën tënde.”

“Biznesi është gjëja më e vështirë që mund të bësh në jetë për mendimin tim” shtoi ai.

“Kam dëgjuar shpesh persona që thonë se kam 1 ide por nuk kam para. Idetë nuk marrin investime. Kjo është shumë e rëndësishme. Idetë nuk marrin investime as në Shqipëri, as në Kosovë, as në SHBA, askund. Nëse e ke produktin e mirë dhe një plan konkret ateherë do të marrësh investim. “

Në fund, si çdo rradhë u bënë pyetje nga pjesëmarrësit, dukë mësuar edhe më shumë prej tij.

Nëse dëshironi mund të shikoni videon live KËTU.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0