Kur pozitiviteti bëhet mbytës në vendin e punës! - Business Magazine Albania

Kur pozitiviteti bëhet mbytës në vendin e punës!

Shumë organizata e kuptojnë rëndësinë e zhvillimit të një kulture të shëndetshme në vendin e punës kur kanë shpenzuar shumë kohë, financa dhe përpjekje për të krijuar një të tillë. Vizioni i një vendi pune ku të gjithë janë të lumtur, të gëzuar dhe pozitiv në çdo kohë mund të jetë shumë joshëse dhe organizatat mund t’i nënshtrohen këtyre tundimeve. Megjithatë, jo vetëm që ky vizion është jorealist, por është edhe toksik. Në librinThe Other Kind of Smart, autori tregon se emocionet tona janë neutrale, as të mira as të këqija. Është ajo që bëjmë me emocionet tona ajo që ka rëndësi. Të jesh i detyruar për të shtypur emocionet negative në vendin e punës nuk i bën ato të largohen. Përkundrazi, duke i shtyn ato ato acarohen, rriten dhe bëhen më të fortë.

Në vend që të shtypin emocionet negative, ka mënyra se si organizatat mund të punojnë për t’i dhënë të gjithëve lirinë për të shprehur veten në një mënyrë që përmirëson një situatë të caktuar në vend që ta përkeqësojë atë.

Lexo: Imazhet e krijuara përmes AI të Papa Françeskut ‘kanë futur në grackë’ shumë njerëz

Në vend që t’i shohin emocionet negative si kërcënim, organizatat duhet t’i shikojnë të gjitha emocionet e shprehura nga njerëzit e tyre si informacion mbi çështjet që duhen trajtuar për shëndetin e ekipit.

Një qasje është që organizatat të inkurajojnë dëgjimin aktiv, që do të thotë të dëgjosh dikë, madje edhe dikë me ndjenja të forta, me qëllimin kryesor të mirëkuptimit të ndërsjelltë. Thjesht të dëgjuarit mund të ndihmojë shumë për të ndihmuar personin që shpreh emocione të forta të çlirojë një pjesë të energjisë që mbartin ato emocione. Të mos dëgjohesh, ose të mos gjykohesh për atë emocion, do të ketë efektin e kundërt dhe do ta rrisë atë energji.

“Shtimi i dëgjimit në vendin e punës mund të duket i thjeshtë, por si çdo aftësi e re, kërkon praktikë. Udhëheqësit duhet të forcojnë muskujt e dëgjimit, ashtu siç do të shkonin në palestër,” thotë Adi Y. Segal, CEO i Hapi , një platformë dixhitale që ofron certifikim dëgjimi.
Lexo: Mësimet që mund të nxirrni nga një tavolinë pokeri!

Kur njerëzit kuptojnë se emocionet negative si frika, zemërimi ose trishtimi mund të pranohen hapur, ata zhvillojnë një ndjenjë sigurie psikologjike.

“Megjithëse komunikimi ‘face to face’ është mënyra e vetme për të zgjidhur konfliktin, shpesh njerëzit fshihen pas komunikimit pozitiv të rremë.

Presioni për të mbajtur një qëndrim pozitiv mund të çojë gjithashtu në mungesë autenticiteti në vendin e punës, pasi punonjësit mund të ndihen sikur duhet të vendosin një fasadë në vend që të jenë vetvetja e tyre e vërtetë”, thotë Segal. “Në fund të fundit, pozitiviteti toksik mund të krijojë një mjedis pune toksik që mund të ndikojë negativisht në shëndetin mendor të punonjësit dhe performancën e punës. Në thelb, pozitiviteti toksik është e kundërta e krijimit të një mjedisi të hapur dëgjimi në punë.” fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0