3 mënyrat e financimit të startup-it tuaj


Kur flasim për ndërmarrësi, ka shumë mënyra për të financuar startup-in tuaj, duke përfshirë kapitalin e sipërmarrjes, kapitalin personal dhe kreditë për bizneset e vogla.

Por çfarë nënkupton secili prej këtyre termave?

Kapitali i sipërmarrjes

Kapitali i sipërmarrjes është një formë e kapitalit privat që sigurohet nga investitorët për startup-et dhe kompanitë me potencial të rritjes së lartë. Në këmbim, investitori merr kapitalin (pronësinë) në kompani.

Tingëllon shkëlqyeshëm, apo jo?

Mund të jetë.

Lexoni: Nuk keni para për të filluar një biznes? Provoni këto 5 opsione për të financuar biznesin tuaj

Kapitali i sipërmarrjes është shpesh thelbësor që një startup të rritet me një ritëm të shpejtë. Google nuk do të ishte Google pa kapital sipërmarrjeje. Njësoj me Facebook, Twitter dhe LinkedIn.

Megjithatë, Kapitali i sipërmarrjes vjen me një çmim. Themeluesit duhet të jenë të gatshëm të zvogëlojnë aksionet e tyre të pronësisë, gjë që mund të rezultojë në uljen e kontrollit në vendimmarrje. Kapitali i sipërmarrjes vjen gjithashtu në masa të vogla. Me gjithë madhësinë e madhe të investimeve që shpesh mbulohen në media, shuma e përgjithshme e financimit në dispozicion të bizneseve të reja është relativisht e vogël.

Mirëpo kapitali i sipërmarrjes nuk është opsioni i vetëm i një sipërmarrësi.

Lexoni: Bizneset që duan pak para për t’u nisur

Kapitali personal- Bootstrapping

Bootstrapping në thelb nënkupton fillimin e biznesit tuaj pa ndonjë financim të jashtëm. Në vend që të merrni fonde nga VC-të (termi zhargon për kapital sipërmarrjeje), një sipërmarrës përdor paratë e tij personale, si dhe çfarëdo burimi tjetër të të ardhurave.

Bootstraping është alternativa më e zakonshme e financimit të një biznesi.

Lexoni: 8 Mënyra se si të bëni para ndërsa flini

Kreditë për bizneset e vogla

Marrja e një kredie për biznesin tuaj të vogël nuk kërkon heqjen dorë nga ndonjë kapital në kompaninë tuaj. Kur merrni kredi, ju ende zotëroni të njëjtën përqindje të biznesit që keni pasur para se të hynit në bankë. Në të njëjtën kohë, kreditë e biznesit të vogël mund të japin kapitalin e nevojshëm për biznesin tuaj- sepse ndërsa bootstrapping mund të duket si një vendim i mençur, ai mund të falimentojë biznesin tuaj për shkak të resurseve që i duhen edhe para bëhet testimi i një produkti.

Lexoni: Milionerë mund të bëheni në të 20-tat

Por, marrja e një kredie për biznesin tënd të vogël nuk është aq e lehtë sa të shëtisni në një bankë dhe t’u tregoni atyre idenë tuaj të ardhshme të shkëlqyeshme.

Ju duhet një plan biznesi.

Duhet ta njihni industrinë tuaj.

Ju duhet një ide e mirë.

Keni nevojë për një strategji të marketingut.

Ju duhet kredi e mirë (në fillimet e saj, kredia juaj e biznesit do të varet nga vlera e balancit tuaj personal).

Një kredi nuk vjen falas. Duhet ta paguani. Do t’ju nevojitet një strategji dhe një plan që të mund të paguani kredinë tuaj dhe në të njëjtën kohë të drejtoni një biznes fitimprurës. Startup-et e mbështetura nga kapitali i sipërmarrjes mund të kalojnë vite pa gjeneruar fitime. Amazon – shitësi më i madh në botë – vazhdimisht mund të pësojë humbje masive për shkak të aftësisë së tij për të tërhequr vazhdimisht kapital sipërmarrjeje.

Por kjo nuk është e njëjta me pronarin që e financon vetë restorantin e tij.

As për pronarin që merr kredinë e tij të parë të biznesit.

Nëse jeni sipërmarrës, ekziston një larmi mënyrash për të financuar biznesin tuaj të ri.

Zgjidhni atë që është e drejtë për ju.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale