Tregu i sigurimeve, si u ndanë fitimet mes kompanive në 2022 - Business Magazine Albania

Tregu i sigurimeve, si u ndanë fitimet mes kompanive në 2022

Njëmbëdhjetë nga dymbëdhjetë kompanitë e sigurimeve në tregun shqiptar e mbyllën vitin 2022 me fitim. Të dhënat e Autoritetit të Mbikëqyrjes Financiare treguan se viti 2022 për tregun e sigurimeve u mbyllën me një fitim rekord prej 1.63 miliardë lekësh, në rritje vjetore me 171%. Të dhënat e detajuara të Raportit Vjetor të Mbikëqyrjes 2022 tregojnë se performanca ishte përgjithësisht pozitive edhe në nivel të kompanive të veçanta, si në tregun e Jetës, ashtu edhe në atë të Jo-Jetës.

Në tregun më të madh, atë të sigurimeve të Jo-Jetës, u raporua një fitim neto prej 1.44 miliardë lekësh dhe shtatë nga tetë kompanitë që veprojnë në treg e mbyllën vitin me fitim.

Pjesën më të madhe në “tortën” e fitimit e mori kompania më e madhe, SIGAL UNIQA Group Austria, me 467 milionë lekë, ose 31% të fitimit total të tregut për vitin e kaluar.

Fitimi i SIGAL u rrit me afërsisht 25% krahasuar me vitin 2021. Sigal është gjithashtu edhe kompania me vlerën më të madhe të fitimeve të mbartura në bilanc nga vitet e mëparshme, me rreth 1.47 milardë lekë deri në fund të vitit 2022

Fitimin e dytë më të lartë e raportoi kompania Albsig, me 302 milionë lekë ose 20% të fitimit total neto të regjistruara nga të gjitha kompanitë. Fitimi i Albsig u rrit me 26% krahasuar me një vit më parë. Edhe Albsig raportonte në llogarinë e kapitalit fitime të mbartura nga vitet e mëparshme, për një shumë totale prej 690 milionë lekësh.

Fitimin e tretë më të lartë vitin e kaluar e raportoi Sigma Interalbanian Vienna Insurance Group (SIVIG), me 277 milionë lekë ose 18% të totalit të tregut. Fitimi neto i SIVIG u rrit me 94% krahasuar me vitin 2021/ Rezultati i vitit 2022 bëri që SIVIG të rekuperonte humbjen e vogël prej afërsisht 3 milionë lekësh, të mbartur nga vitet e mëparshme.

Vijon Eurosig, me një fitim neto prej 208 milionë lekësh ose 14% të fitimit total të tregut.

Fitimi i Eurosig shënoi një rritje të lehtë me 1% krahasuar me një vit më parë.

Kompania e fundit që arriti fitim neto sipër vlerës së 100 milionë lekëve. Fitimi i Intersig arriti në 110 milionë lekë ose 7% e totalit të tregut.

Me fitim e mbyllën vitin 2022 edhe Atlantik, në vlerën e 83 milionë lekëve dhe Insig, në vlerën e 79 milionë lekëve, duke marrë secila afërsisht 5% të fitimit neto të tregut për vitin e kaluar.

E vetmja kompani që e mbylli vitin 2022 me humbje ishte Ansig. Humbjet e Ansig arritën vlerën e 83 milionë lekëve. Humbjet e Ansig u rritën me 170% krahasuar me vitin 2021. HUmbjet e mbartura nga vitet e mëparshme në bilanc kishin vlerën e 377 milionë lekëve.

Në tregun më të vogël, atë të sigurimit të Jetës, të gjitha kompanitë e mbyllën vitin 2022 me fitim, për një vlerë të përgjithshme prej 186 milionë lekësh.

Edhe në tregun e Jo-Jetës SIGAL dominoi strukturën e fitimeve, me 86 milionë lekë ose 46% të totalit. Fitimi i SIGAL Life u rrit me 3% krahasuar me një vit më parë.

Lexo edhe:Qeveria propozon ligjin për sigurimin e detyrueshëm të shtëpive nga tërmetet

Kompania e dytë për nga vlera e fitimit neto të realizuar u rendit Albsig Jetë, me 70 milionë lekë ose 38% të totalit. Megjithëse është kompania më e re në tregun e sigurimit të jetës, Albsig Jetë ka arritur të fitojë terren shpejt dhe në terma të përfitueshmërisë pozicionehet më mirë se dy kompanitë e tjera më të vjetra në këtë treg. Fitimi i Albsig Jetë u rrit me 210% krahasuar me vitin e mëparshëm.

Insig Jetë e mbylli vitin 2022 me një fitim në vlerën e 23 milionë lekëve ose 12% të totalit të treguit, ndërsa Sicred raportoi një fitim modest në vlerën e afërsisht 8 milionë lekëve ose 4% të fitimit të tregut të sigurimit të Jetës. Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0