Si të thoni jo në punë! - Business Magazine Albania

Si të thoni jo në punë!

Të dish të thuash jo në punë është një aftësi sociale (pohim) që i përshtatet portretit të njerëzve me vetëbesim të shëndetshëm, vend nga i cili lind siguria dhe njohuria për të vendosur kufij për të tjerët. Nga ana tjetër, duke thënë sistematikisht po mund të jetë një tregues i vetëvlerësimit të ulët ose një dëshirë e ekzagjeruar për t’u dukur mirë me të tjerët.

Të mësosh të thuash jo në punë, edhe nëse kjo do të thotë të mbetemi jashtë një projekti ose të mos tregojmë gjithmonë një imazh të këndshëm ndaj kolegëve ose eprorëve tanë, do të na sjellë dobi në planin afatgjatë: do t’u dërgojmë mesazhin të tjerëve se kemi kriteret e veta.

Njerëzit që thonë gjithmonë po janë ata që kërkojnë pranim dhe njohje nga shefat ose kolegët e tyre, të cilët shpesh priren të jenë autoritar ndaj tyre. Për të shmangur këto situata, do të shohim disa këshilla për të mësuar të thoni jo në punë.
Si të rifitoni vendosmërinë tuaj?

Aktualisht jetojmë në një treg pune me nivele të larta papunësie. Një treg që shpesh fokusohet vetëm në rezultatet e punonjësve, kështu që punonjësit mund të hasin vështirësi nëse refuzojnë të marrin pjesë në një lloj aktiviteti.

Kjo frikë për të thënë jo do të thotë që një koleg ose epror mund të përfitojë nga dobësia jonë për të kërkuar më shumë funksione nga ne sesa ato që na korrespondojnë. Nga ana tjetër, dhe pa qenë nevoja që këta persona të veprojnë me qëllime të këqija, të mos dimë të themi jo në punë mund të nënkuptojmë se jemi të detyruar të bashkëpunojmë për projekte që nuk na interesojnë ose në të cilat nuk duhet të marrim pjesë.

Për të  përmirësuar sigurinë që duhet të na karakterizojë në një mjedis pune, mund të ndjekim një sërë udhëzimesh:

Aktualisht jetojmë në një treg pune me nivele të larta papunësie. Një treg që shpesh fokusohet vetëm në rezultatet e punonjësve, kështu që punonjësit mund të hasin vështirësi nëse refuzojnë të marrin pjesë në një lloj aktiviteti.

Kjo frikë për të thënë jo do të thotë që një koleg ose epror mund të përfitojë nga dobësia jonë për të kërkuar më shumë funksione nga ne sesa ato që na korrespondojnë. Nga ana tjetër, dhe pa qenë nevoja që këta persona të veprojnë me qëllime të këqija, të mos dimë të themi jo në punë mund të nënkuptojmë se jemi të detyruar të bashkëpunojmë për projekte që nuk na interesojnë ose në të cilat nuk duhet të marrim pjesë.

Për të  përmirësuar sigurinë që duhet të na karakterizojë në një mjedis pune, mund të ndjekim një sërë udhëzimesh:

3.Dijeni se si punoni – Do të jetë gjithashtu e rëndësishme të dini se si funksionojnë proceset e brendshme të kompanisë. Në këtë mënyrë, nëse hasim vështirësi gjatë punës me dikë ose nëse investojmë shumë kohë në një detyrë, është koha të ndalemi dhe të shohim situatën në perspektivë për të vendosur kufij. Mbajtja e rezultateve të punës në mendje dhe të përditësuar do t’ju lejojë gjithashtu të kuptoni më mirë se si punoni dhe të përballeni me kundërshtime të mundshme nga një epror.

4.Flisni me maturi – Dhënia e shumë shpjegimeve ose arsyetimeve kur refuzon të kryesh punë mund të merret si një shenjë e nënshtrimit ndaj një shefi agresiv . Në vend që ta bëjmë këtë, nëse besojmë se është e drejtë dhe korrekte të refuzojmë të kryejmë ndonjë aktivitet, është më mirë të mendojmë për arsyet që na japin të drejtën për ta bërë këtë dhe t’i shpjegojmë qartë. Përveç kësaj, kjo do të shmangë reagimet e mundshme të padurimit.

5.Mendoni për interesat tuaja – Së fundi, është e zakonshme të gjesh punonjës që përqendrohen më shumë në atë që do të mendojnë eprorët e tyre ose në të mirën e kompanisë së tyre sesa në veten e tyre. Të mos harrojmë se, edhe brenda një kompanie apo ambienti pune, jemi individë me interesa të veçanta.

Prandaj, është e rëndësishme të mos e zvogëlojmë sistematikisht mirëqenien tonë. Natyrisht, duhet të jemi gjithashtu të vetëdijshëm se pjesëmarrja në një mjedis pune do të përfshijë sakrifica të caktuara për të mirën e grupit. E thënë thjesht, ne duhet të përpiqemi të gjejmë një ekuilibër midis dhënies dhe kërkesës që përshtat si interesat e kompanisë ashtu edhe tonat.

Frika për të thënë jo në punë mund të nënkuptojë se një koleg ose epror mund të përfitojë nga dobësia jonë për të kërkuar nga ne më shumë sesa duhet.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0