Si të dimë nëse dikush ka paguar për shenjën e kaltër në Instagram? - Business Magazine Albania

Si të dimë nëse dikush ka paguar për shenjën e kaltër në Instagram?

Përdoruesit e Instagram kanë vënë re një valë ikonash (tick) të kaltra që shfaqen pranë një numri profilesh në platformë, duke i lënë njerëzit të hutuar se si miqtë e tyre arritën në atë që ishte rezervuar më parë për yjet e famshëm botërorë.

Përkatësisht, Instagrami së fundi ka ndjekur hapat e Twitter duke ofruar një shërbim abonimi mujor prej 11,99 dollarësh, të cilin abonentët marrin një profil të verifikuar.

Instagram ofron një shenjë të kaltër falas për figurat publike, duke përfshirë profesionistë të ndryshëm, gazetarë, influencues dhe të famshëm, si dhe markat që plotësojnë profilin e platformës dhe kërkesat e përshtatshmërisë.

Profilet e tyre duhet të jenë autentike, unike dhe domethënëse, “ato duhet të përfaqësojnë një person, markë ose entitet të njohur, shumë të kërkuar”.

“Ne shikojmë profilet që shfaqen në burime të shumta lajmesh dhe nuk e konsiderojmë përmbajtjen mediatike të paguar ose të sponsorizuar si burime rishikimi”, u tha nga Instagram.

Pasi të verifikohen, figurat publike, të famshëm dhe markat që plotësojnë disa kërkesa të profilit dhe përshtatshmërisë nuk mund të ndryshojnë emrin e përdoruesit në profilin e tyre, dhe as të transferohen në një profil tjetër.

Nga ana tjetër, është Meta Verified, një model i ri abonimi që lejon çdo përdorues të Instagramit të paguajë çdo muaj për një shenjë verifikimi.

Siç duket aktualisht, Instagram përdori të njëjtën ngjyrë dhe dizajn si për përdoruesit me pagesë ashtu edhe për ata që nuk paguajnë, gjë që e bën të vështirë dallimin tek përdoruesit.

Është e paqartë nëse Instagram do t’i bëjë apo jo të ndryshëm në të ardhmen, dhe Meta sugjeron se i ndihmon njerëzit të kenë më shumë mbrojtje kundër imitimit dhe u jep atyre qasje tek një “person i vërtetë” nëse hasin ndonjë problem.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0