Si e mat Tim Cook suksesin e Apple?

Si e mat Tim Cook suksesin e Apple?

~3 minuta lexim


Apple është tashmë kompania e parë amerikane që arriti një vlerësim prej 1 trilionë dollarësh të Enjten, por CEO i saj, Tim Cook po tregohet mjaft modest për këtë moment historik.

“Edhe pse kemi shumë për të qenë krenarë në këtë arritje, ky nuk është matësi më i rëndësishëm i suksesit tonë,” shkroi ai në një memorandum për punonjësit. “Kthimet financiare janë thjesht rezultat i inovacionit të Apple, duke vënë produktet dhe klientët tanë në radhë të parë dhe gjithmonë duke qëndruar besnik ndaj vlerave tona.”

Lexoni: Nuk është Apple, ja cila kompani ka bërë trilionin e parë

Kapitalizimi i tregut të Apple – çmimi i aksioneve shumëzuar me numrin e aksioneve të mbetura – duket mjaft i rëndësishëm duke pasur parasysh se kompania pothuajse falimentoi në vitin 1997, por kjo nuk është hera e parë që një kompani ka arritur 1 trilionë dollarë. Kompania kineze e naftës PetroChina arriti në 1 trilionë dollarë në vitin 2007 përpara se të shihte rënien e saj në rreth 260 miliardë dollarë gjatë krizës financiare globale të vitit 2008.

Për Cook, më e rëndësishme se rritja e vlerësimit të tregut publik të kompanisë është aftësia për të krijuar një ekip të klasit botëror të angazhuar për suksesin e kompanisë.

“Jeni ju, ekipi ynë, që e bëni Apple të madh dhe suksesi ynë është për shkak të punës, përkushtimit dhe pasionit tuaj,” shkroi Cook. “Dua t’ju falënderoj nga thellësia e zemrës për të gjitha orët e vona dhe udhëtimet shtesë, gjatë gjithë kohës që refuzoni të bëni asgjë më pak se sa përsosmëria në punën tonë së bashku.”

burimi: inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Çdo gjë e madhe nisi si diçka e vogël.”
— Peter Diamandis
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0