Si e mat Tim Cook suksesin e Apple?


Apple është tashmë kompania e parë amerikane që arriti një vlerësim prej 1 trilionë dollarësh të Enjten, por CEO i saj, Tim Cook po tregohet mjaft modest për këtë moment historik.

“Edhe pse kemi shumë për të qenë krenarë në këtë arritje, ky nuk është matësi më i rëndësishëm i suksesit tonë,” shkroi ai në një memorandum për punonjësit. “Kthimet financiare janë thjesht rezultat i inovacionit të Apple, duke vënë produktet dhe klientët tanë në radhë të parë dhe gjithmonë duke qëndruar besnik ndaj vlerave tona.”

Lexoni: Nuk është Apple, ja cila kompani ka bërë trilionin e parë

Kapitalizimi i tregut të Apple – çmimi i aksioneve shumëzuar me numrin e aksioneve të mbetura – duket mjaft i rëndësishëm duke pasur parasysh se kompania pothuajse falimentoi në vitin 1997, por kjo nuk është hera e parë që një kompani ka arritur 1 trilionë dollarë. Kompania kineze e naftës PetroChina arriti në 1 trilionë dollarë në vitin 2007 përpara se të shihte rënien e saj në rreth 260 miliardë dollarë gjatë krizës financiare globale të vitit 2008.

Për Cook, më e rëndësishme se rritja e vlerësimit të tregut publik të kompanisë është aftësia për të krijuar një ekip të klasit botëror të angazhuar për suksesin e kompanisë.

“Jeni ju, ekipi ynë, që e bëni Apple të madh dhe suksesi ynë është për shkak të punës, përkushtimit dhe pasionit tuaj,” shkroi Cook. “Dua t’ju falënderoj nga thellësia e zemrës për të gjitha orët e vona dhe udhëtimet shtesë, gjatë gjithë kohës që refuzoni të bëni asgjë më pak se sa përsosmëria në punën tonë së bashku.”

burimi: inc

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale