Si e mat Tim Cook suksesin e Apple?

Si e mat Tim Cook suksesin e Apple?


Apple është tashmë kompania e parë amerikane që arriti një vlerësim prej 1 trilionë dollarësh të Enjten, por CEO i saj, Tim Cook po tregohet mjaft modest për këtë moment historik.

“Edhe pse kemi shumë për të qenë krenarë në këtë arritje, ky nuk është matësi më i rëndësishëm i suksesit tonë,” shkroi ai në një memorandum për punonjësit. “Kthimet financiare janë thjesht rezultat i inovacionit të Apple, duke vënë produktet dhe klientët tanë në radhë të parë dhe gjithmonë duke qëndruar besnik ndaj vlerave tona.”

Lexoni: Nuk është Apple, ja cila kompani ka bërë trilionin e parë

Kapitalizimi i tregut të Apple – çmimi i aksioneve shumëzuar me numrin e aksioneve të mbetura – duket mjaft i rëndësishëm duke pasur parasysh se kompania pothuajse falimentoi në vitin 1997, por kjo nuk është hera e parë që një kompani ka arritur 1 trilionë dollarë. Kompania kineze e naftës PetroChina arriti në 1 trilionë dollarë në vitin 2007 përpara se të shihte rënien e saj në rreth 260 miliardë dollarë gjatë krizës financiare globale të vitit 2008.

Për Cook, më e rëndësishme se rritja e vlerësimit të tregut publik të kompanisë është aftësia për të krijuar një ekip të klasit botëror të angazhuar për suksesin e kompanisë.

“Jeni ju, ekipi ynë, që e bëni Apple të madh dhe suksesi ynë është për shkak të punës, përkushtimit dhe pasionit tuaj,” shkroi Cook. “Dua t’ju falënderoj nga thellësia e zemrës për të gjitha orët e vona dhe udhëtimet shtesë, gjatë gjithë kohës që refuzoni të bëni asgjë më pak se sa përsosmëria në punën tonë së bashku.”

burimi: inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0