Rikthehen sfidat për Call Center. Italia miraton ligjin e dytë frenues


Sfidat për biznesin Call center në Shqipëri nuk kanë të sosur. Pas zhvillimit të theksuar për dhjetë vite rresht, sipërmarrjet (kryesisht ato që punojnë me tregun italian) po përballen me masa të vazhdueshme shtrënguese. Viti i kaluar u mbyll me dy ligje të miratuara në parlamentin italian.

Në fillim të vitit, ligji parashikonte që operatorët të prezantohen nga ku telefonojnë, ndërsa ligji i miratuar muajin e kaluar parashikon të frenojë telemarketingun, duke kërkuar pasqyrimin e prefiksit nga ku vjen telefonata, pra identifikimin e telefonatës hyrëse.

Lexoni: Cili është roli i bizneseve Call Center në Shqipëri?

La repubblica shkruan se, ‘e cilësuar si pjesë e një reforme, pritet që për herë të parë në Itali, 117 milionë numra telefoni të mund të regjistrohen në listën që i mbron nga reklamat, promocionet, kontaktet, apo propozimet e pa kërkuara’. Me ligjin e parë, qeveria italiane, synonte të shmangte ‘eksportin’ e punës jashtë vendit, ndësa ligji i dytë ka direkt në fokus mbrojtjen e konsumatorit.

Prej më shumë se një viti, në fakt kompanitë në Shqipëri janë vënë në lëvizje duke gjetur shërbime dhe tregje të tjera. Në këtë pikë duken më të favorizuara kompanitë e mëdha, ndërsa goditja rrezikon të jetë e papërballueshme për sipërmarrjet e vogla me 40-80 operatorë.

Një prej kompanive më të mëdha në vend ka kaluar në një pjesë të mirë të shërbime, në marketing dixhital, duke punuar edhe për llogari të Google, ndërsa kompani të tjera janë orientuar në zhvillimin e bursave online. Edhe në këtë rast, tregu italian duket se po kërkon mbrotjen e klientëve, duke bërë të identifikueshme telefonatën nga ku vjen propozimi për të investuar në platforma të ndryshme dixhitale.

Masat shtrenguese filluan të japin efektet negative tek ne që vitin e kaluar, ku mbi 50 sipërmarrje call center pezulluan aktivitetin. Pas industrisë fason në veshje e këpucë, biznesi ‘call center’ u bë më i rëndësishme në vend për punësimin. Në rreth 800 kompani që operojnë, llogaritet të jenë mbi 25 mijë të punësuar, sipas të dhënave zyrtare.

Lexoni: Çfarë i ndodh Shqipërisë po të mbyllen Call Center-at?

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale