Ndërtimi nuk preket nga pandemia Covid

Ndërtimi

Prej muajsh kemi parë që pandemia rriti çmimet e qirasë së pasurive të paluajtshme, ndryshe nga ç’pritej.  Por shifrat zyrtare të INSTAT tregojnë se sektori I ndërtimit ka ecur mirë pa u prekur nga efektet e COVID.  INSTAT vëren në raportin e statistikave afatshkurtra se, në sektorin e ndërtimit volumet e shitjeve u rritën mbi 16% krahasuar me një vit më parë. Në të njëjtën kohë, oferta ishte 14% më e lartë se në tremujorin e tretë të vitit të kaluar. Aktiviteti në sektorin e ndërtimit siguroi rreth 9% të PBB-së.

Shërbime të tjera në rritje ishin “Furnizimi me ujë dhe Trajtimi e menaxhimi i mbetjeve”. Në tremujorin e tretë 2020 indeksi i rrit mbi 3%, krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë, ndërsa prodhimi u rrit gati 1%.

Ky është një trend tërësisht i kundërt më shumë sektorë të tjerë të ekonomisë. Të dhënat statistikore tregojnë për rënie të theksuar të aktivitetit në fushën e shërbimeve, në veçanti turizmi.

LEXO: BB financon 80 milionë dollarë për rimëkëmbjen e qëndrueshme të ekonomisë shqiptare

Por, shifrat flasin për rënie më të madhe të industrisë (përjashtuar atë ushqimore). Në tërësi në industri, sipas INSTAT, pati rënie të shitjeve, prodhimit e rrjedhimisht edhe shkurtime të vendeve të punës apo ulje të pagave. Në këtë pjese vlerësohet të kenë ndikuar më së shumti, vështirësitë në tregti. Treguesi i shitjeve në industri ra 3,5% në një vit, prodhimi ra 1.8%. Në të njëjtën periudhë treguesi i të punësuarve ishte gati 11% më i ulët se një vit më parë.

Rënie shënoi edhe sektori i energjisë elektrike, gazit, avullit. Treguesi i shitjeve neto ra 4,6% në një vit, ndërsa prodhimi u rrit 2,3%.

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale