Mbyllet java e prezantimeve të ideve të biznesit në kuadër të projektit Atar 2 nga Forumi për Iniciativa Qytetare


Ka përfunduar projekti “Përshpejtimi i vetëpunësimit dhe ndërmarrësisë në Kosovë”, i implementuar nga Forumi për Iniciativa Qytetare (FIQ), në bashkëpunim me Universitetin LINK Campus nga Italia, dhe mbështetur nga Zyra e Bashkimit Europian në Kosovë.

Ky projekt do të rrisë drejtpërdrejtë punësimin e të rinjëve me kushte të vështira socio-ekonomike.

Nga data 26 deri më 29 Gusht, 60 sipërmarrësit e përzgjedhur i prezantuan idetë e tyre të biznesit në sektorin e bujqësisë dhe teknologjisë së informacionit dhe komunikimit.

Lexo: Mësimet që mora nga punëtoria e ICK-së për sipërmarrësit e rinj – Entrepreneurship Bootcamp

Pjesë e jurisë profesionale që do të bëjë përzgjedhjen e 20 ndërmarrësve, të cilët do të fitojnë grant në vlerë 8 mijë euro ishin:

  • Leonora Kusari – BERZH
  • Fadil Musa – Fakulteti i Bujqësisë dhe Veterinarisë
  • Ermal Sadiku – LinkPlus
  • Diamant Elshani – Elmont
  • Ilir Kërqeli – OnAir Media.

Ndërmarrësit që zgjidhen fitues të grantit do të njoftohen më 4 shtator.

Businessmag do të sjellë detaje të cerenomisë së ndarjes së shpërblimeve.

Ky projekt financohet nga Bashkimi Europian, i menaxhuar nga zyra e Bashkimit Europian në Kosovë dhe implementohet nga FIQ dhe LINK Campus University.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale