Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë - Business Magazine Albania

Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë

~2 minuta lexim


Të rinjtë amerikanë kanë folur dhe kanë treguar se e dashurojnë teknologjinë.

Sipas studimit Morning Consult’s Most Loved Brands, kompanitë e teknologjisë dominojnë markat e preferuara të të rinjve, me Netflix, Google, Amazon dhe YouTube duke marrë katër vendet e para.

Lexoni: SUPREME, marka falso puljeze, e legalizuar

Morning Consult intervistoi mbi 400,000 persona për anketën, ku pjesëmarrësit shënuan kompanitë bazuar në faktorë si favorizimi që bënjnë markat, besimi dhe ndikimi në komunitetit.

Kompanitë morën vlerësime nga 1.000 – 56.000 nga persona mbi moshën 18 vjeçare në SHBA nga Janari deri në Shkurt të vitit 2019.

Në këtë artikull po ju sjellim disa nga markat më të mira në renditjen e Morning Consult të votuar nga amerikanët:

20. Colgate
19. Pixar
18. The Home Depot
17. Disney
16. PlayStation
15. FedEx
14. Doritos
13. Gatorade
12. Dove
11. USPS
10. UPS
9. Android
8. Samsung
7. Dollar Tree
6. Nintendo
5. Target
4. YouTube
3. Amazon
2. Google
1. Netflix

Së shpejti BusinessMag do të bëjë një studim në lidhje me markat që preferojë më shumë të rinjtë shqiptarë dhe arsyet pse këto marka janë më të preferuarat. ^_^

Lexoni: Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0