Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë - Business Magazine Albania

Markat që preferohen më shumë nga të rinjtë


Të rinjtë amerikanë kanë folur dhe kanë treguar se e dashurojnë teknologjinë.

Sipas studimit Morning Consult’s Most Loved Brands, kompanitë e teknologjisë dominojnë markat e preferuara të të rinjve, me Netflix, Google, Amazon dhe YouTube duke marrë katër vendet e para.

Lexoni: SUPREME, marka falso puljeze, e legalizuar

Morning Consult intervistoi mbi 400,000 persona për anketën, ku pjesëmarrësit shënuan kompanitë bazuar në faktorë si favorizimi që bënjnë markat, besimi dhe ndikimi në komunitetit.

Kompanitë morën vlerësime nga 1.000 – 56.000 nga persona mbi moshën 18 vjeçare në SHBA nga Janari deri në Shkurt të vitit 2019.

Në këtë artikull po ju sjellim disa nga markat më të mira në renditjen e Morning Consult të votuar nga amerikanët:

20. Colgate
19. Pixar
18. The Home Depot
17. Disney
16. PlayStation
15. FedEx
14. Doritos
13. Gatorade
12. Dove
11. USPS
10. UPS
9. Android
8. Samsung
7. Dollar Tree
6. Nintendo
5. Target
4. YouTube
3. Amazon
2. Google
1. Netflix

Së shpejti BusinessMag do të bëjë një studim në lidhje me markat që preferojë më shumë të rinjtë shqiptarë dhe arsyet pse këto marka janë më të preferuarat. ^_^

Lexoni: Markat drejt implementimit të marketingut brenda kompanisë. Ja pse Reebok është kundër këtij trendi

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0