Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017 - Business Magazine Albania

Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017


Për pesë vitet e fundit, Apple mbajti titullin e markës më të vlefshme në botë. Këtë vit, krijuesi i iPhone humbi vendin e parë nga Google, sipas renditjes globale të Brand Finance.

Ndërsa vlera e markës Apple ra me 27% në 107.1 miliardë $ në 2016, Google u rrit në 109.5 miliardë $. Amazon, me 53% rritje të vlerës së markës, ishte afër me 106.4 miliardë $.

Tetë nga 10 markat më të mira në listën e Brand Finance 2017 janë amerikanë, duke reflektuar dominimin global të markave amerikane.

Pra, ku e lë kjo pjesën tjetër të botës?

Duke përdorur renditjen e Brand Finance, faqja e informacionit të kostos HowMuch.net ka marrë markat më të vlefshme në vendet e përzgjedhura dhe i ka kthyer ato në një hartë. Çdo shtet është me përmasa të tilla që reflekton vlerën globale të markës së saj më të madhe.

Pas Google, marka tjetër më e vlefshme kombëtare është Samsung e Koresë së Jugut, e cila është në vendin e gjashtë në listën globale me 66.2 miliardë $. Pastaj është banka kineze ICBC, e renditur e 10-ta, me një vlerë prej 47.8 miliardë $.

Prodhuesit e makinave Toyota (Japoni) dhe BMW (Gjermani) janë në radhë, respektivisht me vlera të markave prej 46.3 miliardë $ dhe 37.1 miliardë $. Shell, kompani shumëkombëshe e naftës dhe gazit e bazuar në Holandë është markë me vlerë 36.8 miliardë $.

Megjithatë, markat kryesore të shumicës së vendeve kanë vlerë më të vogël se 25 miliardë $. Në të gjithë Amerikën Latine, markë më e vlefshme është kompania meksikane e energjisë Pemex, me 8.5 miliardë $. Në Azi, është konglomerati i Tata i Indisë, me 12.9 miliardë $. Asnjë markë afrikane nuk shfaqet në hartë.

Markat më të fuqishme në botë

Lego mund të ketë një vlerë relativisht modeste prej 7.6 miliardë $ por kur bëhet fjalë për fuqinë e dukshme, marka më e madhe e Danimarkës shënon më shumë se pesha e saj ekonomike.

Kjo sepse Lego merr rezultate të larta me metrika të tilla si familjariteti, besnikëria, promovimi, investimet e marketingut, kënaqësia e stafit dhe reputacioni.

Kodet e ngjyrave në hartë tregojnë forcën e markës, me Lego dhe Google (markat më të fuqishme) në ngjyrë blu të errët. Shumë marka të mirënjohura duke përfshirë Samsung, BMW, Shell, Ikea dhe Nestle janë në rreshtin e ardhshëm poshtë, në ngjyrën blu të hapur.

Me shenja që variojnë midis 70 dhe 80, markat kryesore të tregut duke përfshirë Santander, Tata dhe Vodafone janë me ngjyrë rozë. Vetëm dy markat kryesore kombëtare, Taiwan Semiconductor dhe PTT Tajlandë, me ngjyrë të kuqe, kanë rezultate më pak se 70.

Burimi: weforum.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0