Koncepti i ri Toyota për automjetin e sipërmarrësve të Gjeneratës Z - Business Magazine Albania

Koncepti i ri Toyota për automjetin e sipërmarrësve të Gjeneratës Z


Toyota po marketon tashmë makina për Gjeneratën Z shumë kohë para se kёta tё fudnit të drejtojnë këto automjete.

Të diplomuarit e International Center for Automative Research të Universitetit të Klemsonit (Clemson University), me ndihmën e dizenjuesve dhe inxhinierëve të Toyota-s, kanë krijuar një koncept makine specifikisht për pjesëtarët e Gjeneratës Z të sipërmarrësve.

Ashtu siç mund të shikoni, ajo ka disa tipare aerodinamike shumë interesante nga jashtë, të gjitha me një fokus ndaj të rinjve.

Brendësia është e zhdërvjellët dhe inkorporon tipare të elementëve të personalizueshëm të dizajnit, të cilat mund të krijohen nga zotëruesi i makinës.

Koncepti-i-ri-Toyota-për-automjetin-e-sipërmarrësve-të-Gjeneratës-Z-businessmag2

Më shumë se e personalizueshme, pjesa e brendshme është e përshtatshme për të krijuar komoditet për aktivitetet në fundjave, gjithashtu për t’u shndërruar në një zyrë pune.

Pavarësisht se duket i mrekullueshëm, ky automjet nuk është në mënyrë të veçantë i ndryshëm apo futurist, pasi duket si një mini-fugon i vogël.

Po ju çfarë mendoni?

 

/ Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0