Mark Zuckerberg: Po ‘riparojmë’ Facebook për ta përshtatur me moshat e reja - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg: Po ‘riparojmë’ Facebook për ta përshtatur me moshat e reja

moshat e reja

Shefi ekzekutiv i Facebook, Mark Zuckerberg ka thënë se ai po “riparon” kompaninë drejt të rinjve dhe larg përdoruesve të moshuar.

Ekzekutivi tha në thirrjen e tij të fitimeve të tremujorit të tretë se Facebook do të punojë më shumë drejt përdoruesve në moshat e reja në vend që të optimizojë për numrin më të madh të të moshuarve. Zuckerberg tha në mënyrë specifike përdoruesit e moshës 18 deri në 29 vjeç janë ata për të cilët kompania do të punojë më shumë.

Një nga mënyrat se si Facebook do ta bëjë këtë është të rrisë funksionin Reels në aplikacionin Instagram të Facebook. Zuckerberg tha se kompania është akoma më afër “fillimit të atij udhëtimi” dhe është ende duke parë se si Reels do të maturohet.

Facebook prezantoi Reels, një kopjues i TikTok që lejon përdoruesit të postojnë video në format të shkurtër, në gusht të 2020. Lëvizja sinjalizoi se Facebook ishte i vetëdijshëm për kërcënimin që përbënin konkurrentët si TikTok. Aplikacioni popullor i ndarjes së videove ka pushtuar botën dixhitale dhe është bërë një pikë e nxehtë për gjeneratën Z.

Facebook mund t’i ketë sytë nga përdoruesit e rinj të rritur, por po punon gjithashtu për të tërhequr edhe adoleshentët.

Lexoni: Një tjetër investigim “sulmon” Facebook. Kompania është përballë një stuhie me pasoja të rënda

Një sondazh i fundit i publikuar nga Piper Sandler zbuloi se ndërsa adoleshentët përdornin platformën Instagram të Facebook më së shumti nga çdo aplikacion i mediave sociale, ata përdornin më së paku aplikacionin kryesor të Facebook.

Nga 10,000 adoleshentët e anketuar, 81% thanë se përdornin Instagram, përqindja më e lartë nga gjashtë platforma. 77% thanë se përdorin Snapchat dhe 73% thanë se përdorin TikTok. Vetëm 27% e të anketuarve thanë se përdorin Facebook.

Aplikacioni kryesor i Facebook është bërë një hit në mesin e moshave më të vjetra, 71% e përdoruesve mbi moshën 56 vjeç thanë në fund të 2020 se përdorin Facebook, sipas të dhënave të Statista nga fillimi i këtij viti.

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0