Opinion/ ''Privacy Policy'', detyrim për biznesin digjital - Business Magazine Albania

Nadia Elbasani: “Privacy Policy”, detyrim për biznesin digjital

Shkruar nga Nadia Elbasani, Pedagoge/ Juriste

 Kërkimi në internet lë pas “gjurmë identifikuese” që, në mënyrë të vazhdueshme, ndërtojnë një profil të preferencave, sjelljeve dhe vendimeve tona në rrjet.

Po ta shohim nga aspekti i biznesit, të dhëna të tilla shërbejnë si një busull orientuese drejt klientëve potencialë. Megjithatë, nuk duhet të harrojmë se kjo busull ndërtohet mbi të dhëna që përdoruesit e internetit i lënë pas, shpesh pa qenë plotësisht të vetëdijshëm për “gjurmët” që lënë pas. Në një moskujdesje të tillë, është pikërisht legjislacioni ai që bën një kornizim apo rregullim, ku të gjitha palët të jenë të sigurta në proceset që zhvillojnë në rrjet. Mendojeni në këtë mënyrë, çdo klikim, foto, video dhe/apo ndërveprim në rrjet krijon një “stereotip” në versionin më real të mundshëm, i ardhur nga mungesa e qartësisë së përdoruesve, e cila në fund cënon thellësisht identitetin e tyre privat.

Lexo gjithashtu: Prokurimet Publike: Ndryshimet ligjore dhe sfidat për zbatimin efikas

Pikërisht në mesin e artë mes përdoruesve dhe ndërveprimit të tyre në rrjet qëndron roli thelbësor i një Privacy Policy të saktë dhe transparente.

Privacy Policy është një dokument që tregon si një faqe interneti, aplikacion apo kompani mbledh, përdor, ruan dhe mbron të dhënat personale të përdoruesve të saj. Ky dokument duhet të tregojë qartësisht se çfarë ndodh me të dhënat që mblidhen për të në këtë website, aplikacion, etj.

Nga ana tjetër, përveçse një detyrim ligjor i parashikuar nga GDPR (Rregullorja e Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave) për çdo website, aplikacion, etj., që mbledh të dhëna të përdoruesve, ky dokument i ofron biznesit integritet dhe një strukturë të ligjshme për të përdorur të dhënat e përdoruesve për përmirësim shërbimi apo krijimin e një strategjie të re.

Krijimi dhe pasja e këtij dokumenti nuk është vetëm një detyrim ligjor, për të cilin do të sqarojmë më poshtë, por është pasqyrë e maturisë digjitale, integritetit dhe bashkëpunimit transparent me përdoruesit/klientët.

Lexo gjithashtu: Digjitalizimi në administratën publike, nevojiten rregullore që sigurojnë standard

Tani le të ndalemi pak dhe shkurtimisht te shpjegimi i Privacy Policy:

Politika e Privatësisë është një dokument ku sqarohet se si mblidhen, përdoren, ruhen dhe menaxhohen të dhënat e përdoruesve/klientëve nga një biznes. Këto të dhëna mund të përfshijnë emrin, email-in, adresat IP, të dhënat e pagesave apo çdo e dhënë tjetër që mblidhet nga website-i ose aplikacioni i një biznesi.

Nëse jeni një sipërmarrës që keni një website ose nëse jeni një zhvillues i ri që po krijoni një faqe web, aplikacion apo çdo platformë që mbledh të dhëna të përdoruesve, ky artikull është për ju, për t’ju informuar se Privacy Policy është dhe do të mbetet një detyrim ligjor, mungesa e të cilit, në Bashkimin Europian, mund t’ju kushtojë deri në 20 milionë euro ose 4% të xhiros vjetore globale të kompanisë, varësisht se cila nga këto shifra është më e lartë.

Mos harroni se në ndërveprimin digjital dhe në kuadër të GDPR, nëse një website mbledh të dhëna të qytetarëve të Bashkimit Europian, ky legjislacion ju prek edhe ju. Prandaj, informimi rreth detyrimeve tuaja mbi të dhënat e përdoruesve duhet të jetë po aq i rëndësishëm sa edhe integriteti dhe vazhdimësia e biznesit tuaj online.

 

 

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0