Shumë organizata e kuptojnë rëndësinë e zhvillimit të një kulture të shëndetshme në vendin e punës kur kanë shpenzuar shumë kohë, financa dhe përpjekje për të krijuar një të tillë. Vizioni i një vendi pune ku të gjithë janë të lumtur, të gëzuar dhe pozitiv në çdo kohë mund të jetë shumë joshëse dhe organizatat mund t’i nënshtrohen këtyre tundimeve. Megjithatë, jo vetëm që ky vizion është jorealist, por është edhe toksik. Në librinThe Other Kind of Smart, autori tregon se emocionet tona janë neutrale, as të mira as të këqija. Është ajo që bëjmë me emocionet tona ajo që ka rëndësi. Të jesh i detyruar për të shtypur emocionet negative në vendin e punës nuk i bën ato të largohen. Përkundrazi, duke i shtyn ato ato acarohen, rriten dhe bëhen më të fortë.
Në vend që të shtypin emocionet negative, ka mënyra se si organizatat mund të punojnë për t’i dhënë të gjithëve lirinë për të shprehur veten në një mënyrë që përmirëson një situatë të caktuar në vend që ta përkeqësojë atë.
Lexo: Imazhet e krijuara përmes AI të Papa Françeskut ‘kanë futur në grackë’ shumë njerëz
Në vend që t’i shohin emocionet negative si kërcënim, organizatat duhet t’i shikojnë të gjitha emocionet e shprehura nga njerëzit e tyre si informacion mbi çështjet që duhen trajtuar për shëndetin e ekipit.
Një qasje është që organizatat të inkurajojnë dëgjimin aktiv, që do të thotë të dëgjosh dikë, madje edhe dikë me ndjenja të forta, me qëllimin kryesor të mirëkuptimit të ndërsjelltë. Thjesht të dëgjuarit mund të ndihmojë shumë për të ndihmuar personin që shpreh emocione të forta të çlirojë një pjesë të energjisë që mbartin ato emocione. Të mos dëgjohesh, ose të mos gjykohesh për atë emocion, do të ketë efektin e kundërt dhe do ta rrisë atë energji.
“Shtimi i dëgjimit në vendin e punës mund të duket i thjeshtë, por si çdo aftësi e re, kërkon praktikë. Udhëheqësit duhet të forcojnë muskujt e dëgjimit, ashtu siç do të shkonin në palestër,” thotë Adi Y. Segal, CEO i Hapi , një platformë dixhitale që ofron certifikim dëgjimi.
Lexo: Mësimet që mund të nxirrni nga një tavolinë pokeri!
Kur njerëzit kuptojnë se emocionet negative si frika, zemërimi ose trishtimi mund të pranohen hapur, ata zhvillojnë një ndjenjë sigurie psikologjike.
“Megjithëse komunikimi ‘face to face’ është mënyra e vetme për të zgjidhur konfliktin, shpesh njerëzit fshihen pas komunikimit pozitiv të rremë.
Presioni për të mbajtur një qëndrim pozitiv mund të çojë gjithashtu në mungesë autenticiteti në vendin e punës, pasi punonjësit mund të ndihen sikur duhet të vendosin një fasadë në vend që të jenë vetvetja e tyre e vërtetë”, thotë Segal. “Në fund të fundit, pozitiviteti toksik mund të krijojë një mjedis pune toksik që mund të ndikojë negativisht në shëndetin mendor të punonjësit dhe performancën e punës. Në thelb, pozitiviteti toksik është e kundërta e krijimit të një mjedisi të hapur dëgjimi në punë.” fastcompany
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.