Krijoi Tinder për veshje, por shumë shpejt pati një konkurrent shumë herë më të fortë. Ja çfarë bëri ajo - Business Magazine Albania

Krijoi Tinder për veshje, por shumë shpejt pati një konkurrent shumë herë më të fortë. Ja çfarë bëri ajo

Tinder për veshje

Kur Madison Semarjian ishte studente në kolegj, ajo kishte një ide për një aplikacion: Do të ishte si Tinder, por për veshje. Ajo imagjinoi se aplikacioni mund të përdorte IA për të mësuar stilin e saj personal dhe më pas të bashkonte veshjet nga një gamë e gjerë shitësish. Nëse i pëlqente veshja, ajo mund të rrëshqiste djathtas dhe madje të blinte gjithçka. Nëse nuk i pëlqente, ajo do të rrëshqiste majtas. 

Semarjian kaloi gjithë kolegjin duke e krijuar atë, duke zhvilluar teknologjinë, duke mbledhur para dhe duke nënshkruar partneritete me markat kryesore si Nordstrom, Bloomingdale’s dhe Prada. Ajo e quajti aplikacionin Mada dhe e lançoi atë në janar 2020. Ishte një sukses i shpejtë nga mediat dhe adhuruesit e stilit, sepse asgjë e tillë nuk ekzistonte. 

Lexoni: 10 shprehje filozofike nga Konfuci

Por kjo ndryshoi shpejt. 

Një ditë, ndërsa Semarjian po pinte kafe me dy nga këshilltaret e saj, ajo pa një aplikacion të ri të shfaqur në App Store të Apple. Quhej Po, dhe kishte një funksionalitet të ngjashëm me Mada. Kishte gjithashtu mbështetje të madhe; aplikacioni drejtohet nga ish-CEO i Stitch Fix dhe kishte mbledhur 30 milionë dollarë nga investitorët. 

Për të qëndruar përpara konkurrencës së saj të mirëfinancuar, Semarjian nuk mund ta kapte paniku. Ajo duhej të përqëndrohej në pikat e saj të forta duke përshpejtuar planet e saj për marketing dhe rritje. Më poshtë janë tre gjërat kryesore që ajo bëri si përgjigje: 

  1. Ndërtoni lidhje të forta me klientët

Kur Mada u nis për herë të parë, e bëri këtë me një defekt. Furnizimet e produkteve të saj nuk po përditësoheshin mjaftueshëm shpejt, kështu që ndonjëherë klientët porosisnin diçka dhe më pas zbulonin se nuk kishte në magazinë. “Në atë moment, unë do t’i kontaktoja vetë dhe do të thosha: “Më vjen shumë keq, kjo nuk është në gjendje, por këtu janë 10 opsione të tjera që mendojmë se do t’ju pëlqejnë,” thotë Semarjian. 

Ajo ishte e habitur nga rezultatet. Këta klientë u shndërruan në disa nga fansat më të mëdhenj të Mada. Kjo e bëri atë të kuptojë fuqinë e lidhjes personale me audiencën e saj. Kjo gjithashtu i dha asaj një ide për të nisur një lloj “këshillues stili” – dikush me të cilin klientët mund të kontaktojnë me çdo pyetje që lidhet me stilin. Ajo mendoi se do ta zhvillonte atë diku në të ardhmen. 

Më pas mbërriti konkurrenti i saj i ri dhe Semarjian vendosi se ishte koha për të lançuar ‘këshilluesin e stilit’ tani. Ajo donte një mënyrë tjetër për të dalluar veten dhe për të mbyllur marrëdhëniet afatgjata me klientët e saj. Pra, në vend që ta ofronte këtë si një shërbim premium, ajo e bëri të disponueshme për të gjithë ata që përdorin aplikacionin. Gjithçka që dikush duhet të bëjë është të dërgojë një email dhe ata do të marrin një përgjigje personale. 

Programi filloi gjatë verës dhe Semarjian thotë se reagimi ishte i menjëhershëm. Përdoruesit u angazhuan edhe më shumë me aplikacionin dhe e përdorën atë më gjatë. Dhe ata bënë pyetje që ajo kurrë nuk i priste, gjë që i dha asaj edhe më shumë njohuri për përdoruesit e saj. “Njëri dërgoi email dhe tha: ‘Unë vesh të njëjtën gjë pa pushim dhe jam i mërzitur, por dua të provoj diçka të re. Ndonjë këshillë?”, thotë ajo. 

Ekipi i saj kishte shumë këshilla. 

  1. Tregohuni më të zgjuar, jo më të zhurmshëm

Semarjian kishte një buxhet modest për marketingun, kështu që ajo do të planifikonte ta përdorte atë ngadalë dhe strategjikisht. Në vend që të shpërndante buxhetin për mijëra influencues të shtrenjtë, ajo filloi me një program që paguante vajzat e rregullta familjare për të promovuar markën. Por sapo konkurrenti i saj u shfaq në skenë, Semarjian vendosi të rrisë lojën e saj, por të mbetej po aq strategjike. 

Shumë startup-e shpenzojnë shumë dhe shpejt në marketing, duke shpresuar të rrëmbejnë sa më shumë sy të jetë e mundur, por Semarjian nuk donte ta bënte këtë. Edhe pse po ndiente presionin, ajo donte të kuptonte se si të përfitonte sa më shumë nga dollarët e saj të marketingut. Ajo intervistoi shumë influencues, duke kërkuar dikë që dukej në përputhje të përkryer me Mada-n dhe përfundimisht vendosi të drejtonte një fushatë me një prej tyre. Semarjian mendoi se Instagram do të tërhiqte më shumë vëmendjen, por ajo ishte e befasuar me rezultatet. Instagram ia doli mirë… por influencuesja përmendi rastësisht Mada edhe në kanalin e saj në YouTube, dhe kjo shkaktoi një përgjigje të madhe. 

“Njerëzve u pëlqente kjo, përkundrejt shikimit të kësaj fotografie në Instagram,” thotë Semarjian. Ishte pikërisht lloji i përgjigjes që ajo shpresonte të merrte. “Më vjen mirë që e provuam këtë, sepse ndryshoi plotësisht qasjen time ndaj mënyrës se si do të bëjmë marketing me influencer.” 

Lexoni: Aurela Bakushi, sipërmarrësja që udhëhiqet nga standardet në prodhim, tregti dhe në marrëdhënie me punonjësit

  1. Dëgjoni klientët dhe rimendoni supozimet

Çdo themelues ka një vizion për kompaninë e tij, dhe ky ishte i Semarjian: Mada ishte një platformë e përshtatshme. Ishte e veçantë sepse krijonte veshje të plota që njerëzit t’i rishikonin. 

Por më pas klientët e saj filluan të kërkonin gjëra të tjera përveç veshjeve. “Njerëzit filluan të dërgojnë email për të thënë: ‘Më pëlqen kjo markë e re që zbulova në një veshje, por a mund t’i shoh të gjitha produktet që mbani me to?’”, thotë ajo. 

Në fillim, Semarjian nuk e pëlqeu këtë. Mada ishte një platformë veshjesh, në fund të fundit! Por më pas ajo e kuptoi gabimin e saj. “Unë jam një planifikuese. Unë e di se çfarë dua, dhe jam gjithashtu një maniake kontrolli”, thotë ajo. Dhe në biznes, kjo mund të jetë e rrezikshme. “Kjo është arsyeja pse unë jam siguruar që të krijoj një ekip që ka disa njerëz që janë saktësisht të kundërt me mua, sepse më pëlqen kur njerëzit në ekipin tim më sfidojnë.” 

Ajo dëgjoi ekipin e saj dhe filloi të zgjerohej përtej veshjeve. Ata krijuan një veçori të re në mënyrë që njerëzit të mund të kërkojnë sipas markës individuale. “Pra, është pak më shumë një përvojë tipike e tregtisë elektronike sesa thjesht veshja,” thotë ajo. 

Por përdoruesit ishin të lumtur dhe kjo është ajo që ka më shumë rëndësi. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0