Ja se si Sephora po hipnotizon mendjet e të rinjve dhe fëmijëve - Business Magazine Albania

Ja se si Sephora po hipnotizon mendjet e të rinjve dhe fëmijëve

Fëmijët sot janë të fiksuar pas kujdesit të lëkurës. Kurioziteti i tyre për të gjitha llojet e kremrave, xhelit, maskave të fytyrës u ka dhënë atyre një emërtim viral: ‘Sephora Kids’ ose ‘Fëmijët e Sephora-s’.

Ekspertët e kujdesit të lëkurës po e përshëndesin faktin që fëmijët po investojnë kohë në kujdesin e lëkurës së tyre. Në të njëjtën kohë, ata janë të shqetësuar se këta konsumatorë të rinj po e trajtojnë lëkurën në një mënyrë të rrezikshme, dhe po i shkaktojnë dëme të panevojshme si skuqje, reaksione alergjike dhe madje edhe djegie të lëkurës.

Në një dyqan Sephora në qytetin e Nju Jorkut, një punonjës tha se tween(fëmijët e moshës 10-12 vjeç) shpesh blejnë, duke mos kërkuar këshilla ose rekomandime nga stafi dhe duke kërkuar markat e shtrenjta të kujdesit të lëkurës, si Drunk Elephant, Gloë Recipe dhe Laneige, që janë reklamuar nga Influencerat.

Lexo: Nga pasioni tek udhëtimet tek sipërmarrja në Arabi, njihuni me Kuksianin Isa Krasniqi

Dr. Stacey Tull, një specialiste e dermatologjisë kozmetike shqetësohet se adoleshentët po marrin produkte si retinoli, pa e kuptuar siç duhet përdorimin e tyre.

Retinoli është një formë e vitaminës A dhe është një product i njohur që përdoret për të përmirësuar rrudhat në fytyrë.

Tweens definitivisht nuk kanë nevojë të përdorin retinol, thotë Tull. Produktet e retinolit që shiten në dyqanet e produkteve të bukurisë, tha ajo, janë për lëkurën e pjekur dhe jo për fëmijët.

Por nxitimi në Sephora për të gjetur produkte mund të jetë i dëmshëm. Tre produktet që ajo inkurajon që tweens të përdorin janë pastrues të butë dhe hidratues që janë të përshtatshëm për lëkurën e tyre dhe kremrat e diellit.

Ekspertët thonë se kanë parë një numër rastesh të reaksioneve alergjike të shkaktuara nga produkte të cilat nuk janë të përshtatshme për fëmijët.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0