Google Transit, transporti në kohë reale edhe në Shqipëri

Google Maps dhe integrimi me Google Transit, si mund të bëhet transporti në kohë reale edhe në Shqipëri

Shumica prej nesh ua besojnë udhëtimin jashtë Google Maps, të paktën ata që nuk kanë një makinë dhe navigator. Referuar përshkrimit që bëhet në internet, Google Maps është një platformë hartash në internet dhe aplikacion i ofruar nga Google.

Ofron imazhe satelitore, fotografi ajrore, harta rrugësh, pamje panoramike ndërvepruese 360° të rrugëve, kushtet e trafikut në kohë reale dhe planifikim rrugësh për udhëtime në këmbë, makinë, biçikletë, ajror dhe transport publik.

Një tjetër alternativë që mund ta bëjë më të mirë përvojën e orientimit në një vend është integrimi i Google Transit. Sipas shpjegimit të aplikacionit në Google Transit, përdoruesit mund të shikojnë opsionet e transportit publik brenda Google Maps, duke i ndihmuar ata të planifikojnë rrugët më të mira për të arritur atje ku po shkojnë.

“Me të dhënat e kombinuara të orarit dhe itinerarit të Google Maps, informacioni juaj i tranzitit bëhet lehtësisht i aksesueshëm për miliona përdorues të Google në dhjetëra gjuhë, si në kompjuter, ashtu edhe në pajisjet celulare” – thuhet në shpjegim.

Përfitimet

Përfitimet reale sipas shpjegimit duket se janë për kompanitë e transportit, të cilat duhet të hyjnë online në kohë reale dhe të rifreskojnë të dhënat mbi itineraret.

“Google Transit ju lejon të planifikoni udhëtime më të lehta për pasagjerët tuaj me informacione për ndalesat, itineraret, oraret dhe tarifat e integruara në Google Maps. Agjencitë pjesëmarrëse të transportit mund të përfitojnë sa më poshtë:

-Arrini më shumë pasagjerë: Google Transit punon me planifikuesin tuaj ekzistues të udhëtimeve dhe lidh përdoruesit me faqen tuaj të internetit, gjë që ndihmon pasagjerët e rinj dhe me përvojë të zbulojnë shërbimet tuaja.

-Ofroni mbulim mbarëbotëror: Google Transit mbulon agjencitë e transportit në të gjithë botën në një pamje. Google Maps është në shumë gjuhë, gjë që i lejon përdoruesit të planifikojnë udhëtime në gjuhën e tyre amtare, pa pasur nevojë të mësojnë një sistem të ri.

-Partner me Google Transit pa pagesë: Pjesëmarrja në Google Transit është për çdo agjenci që ofron shërbime të transportit publik dhe operon me orare dhe itinerare fikse. Është e thjeshtë dhe vjen pa pagesë, dhe gjithçka që duhet janë të dhënat tuaja” – thuhet në shpjegim.

Kjo do të thotë se çdo kompani mund të regjistrohet për t’u bërë pjesë në Google Transit.

Si punon

“Kur agjencitë pjesëmarrëse të transportit ndajnë të dhënat e tyre statike të tranzitit (p.sh. itineraret, ndalesat dhe oraret) me Google Transit, ato informacione integrohen me Google Maps dhe aksesohen nga përdoruesit e Google.

Pasi të ndani informacionin tuaj statik të itinerarit dhe të orarit me Google Transit, mund të shtoni përditësime të drejtpërdrejta të udhëtimit nëpërmjet Transit në kohë reale.

Përditësimet në kohë reale përmirësojnë përvojën e pasagjerëve me oraret më të fundit të nisjes dhe mbërritjes, sinjalizimet e shërbimit dhe pozicionet e automjeteve. Për sa kohë që informacioni juaj statik i transportit publik gjendet në Google Maps, ju kualifikoheni të dorëzoni të dhëna për Transit në kohë reale.

Transit është një mjet planifikimi i transportit publik që kombinon të dhënat më të fundit të agjencisë me fuqinë e Google Maps. Ai kombinon informacionin e ndalesës së tranzitit, itinerarit, orarit dhe tarifës për t’i bërë udhëtimet e planifikuara të shpejta dhe të lehta për përdoruesit.

Shumica e agjencive të transportit publik mund të përdorin Google Transit për sa kohë që plotësojnë disa kërkesa bazë” – nënvizohet në aplikacion.

Lexo edhe: 10 fotot më të bukura të javës të shkrepura nga Associated Press në Evropë

Kërkesat e pjesëmarrjes

“Google Transit u kërkon partnerëve të plotësojnë disa kërkesa për të mbajtur një standard të lartë në përvojat e përdoruesit. Për t’u kualifikuar për pjesëmarrje, agjencia juaj e transportit duhet të:

-Ofrojë një shërbim të aksesueshëm nga publiku

-Operojë në rrugë dhe orare fikse

-Agjentët dhe grumbulluesit e të dhënave kualifikohen nëse përfaqësojnë ose prodhojnë furnizime të transportit për një agjenci transporti që plotëson këto kërkesa.

E rëndësishme: Google Transit nuk miraton mbështetjen për shërbimet që janë jashtë një sistemi të planifikuar të transportit publik të drejtuar. Këto lloje shërbimesh përfshijnë shtigjet e biçikletave, dhënien e makinave me qira, programet e ndarjes së biçikletave, transportin e kamperit dhe taksitë. Shërbimet e autobusëve në distanca të gjata rishikohen rast pas rasti”.

Kërkesat e përmbajtjes

Google e shpjegon qartë mënyrën sesi kompanitë mund të bëhen pjesëmarrëse në këtë platformë, duke përcaktuar kushtet. Të tilla janë:

“Të dhëna statike (kërkohet)

Të dhënat statike janë informacione që nuk ndryshohen shpesh, si p.sh.

-Vendndodhjet dhe detajet e ndalesave të tranzitit

-Linjat dhe rrugët e transportit publik

-Përmbajtja juaj duhet të ndjekë formatin e specifikimit të furnizimit të përgjithshëm të transportit (GTFS) të përcaktuar në g.co/transitfeed.

Partnerët pjesëmarrës të Google Transit duhet të sigurohen që shërbimi të mbulojë të paktën 4 javë dhe duke përfshirë të dhënat që i janë vënë në dispozicion Google Transit.

-Të dhënat në kohë reale (opsionale)

-Të dhënat në kohë reale janë informacione që mund të ndryshojnë nga momenti në moment, si p.sh.

-Përditësimet e udhëtimit

-Alarmet e shërbimit

-Pozicionet e automjeteve

Sigurohuni që përmbajtja juaj të ndjekë formatin GTFS-Realtime të përcaktuar në g.co/transitfeed.

E rëndësishme: Kur jepni përditësime të udhëtimit në kohë reale dhe të dhëna për vendndodhjen e automjetit, sigurohuni që përditësimet të jenë të disponueshme për Google Transit brenda 15 sekondave nga përditësimi”, – thuhet në sqarimin e Google. monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0