Elon Musk: “Tesla duhet të bëhet kompani private”


Në një email të datës 7 Gusht drejtuar punonjësve Elon Musk, Ceo i Tesla ka bërë një deklaratë të fuqishme. Ai dëshiron të kthejë Tesla në një kompani private duke menduar se kjo është rruga më e mirë për kompaninë.

Ai ka lajmëruar se po konsideron që Tesla të kthehet në një kompani private duke çuar vlerën e një aksioni në 420 dollarë. Ai me këtë deklaratë dëshiron që të japë arsyet pse po mendon që ta bëjë një gjë të tillë.

Së pari, ende nuk është marrë një vendim përfundimtar, por arsyeja për ta bërë këtë është e tëra për krijimin e një mjedisi në të cilin Tesla të funksionojë më mirë. “Si një kompani publike, ne jemi një subjekt në të cilin luftohet për çmimin e aksioneve dhe kjo gjë mund të jetë një shpërqendrim i madh për të gjithë ata që punojnë në Tesla, të cilët janë aksionarë. Të qenit publik po ashtu na vë nën presion në lidhje me ciklin e të ardhurave tremujore për të marrë vendime që mund të jenë të duhura për një tremujor të caktuar, por jo domosdoshmërisht për një periudhë afatgjatë. Së fundi duke qenë publikë do të thotë se ka një numër të madh njerëzish që mund të duan të sulmojnë kompaninë,” thotë Musk.

Me anë të këtij vendimi Elon Musk kërkon që të mos dëmtojë atë që të gjithë po përpiqen të arrijnë. Kjo është veçanërisht e vërtetë për një kompani si Tesla që ka një mision afatgjatë dhe të largët. SpaceX është një shembull i përsosur: është shumë më efikas në aspektin operacional dhe kjo është kryesisht për shkak se ai është mbajtur privatisht. Kjo nuk do të thotë se do të ketë kuptim që Tesla të jetë privat për një kohë të gjatë. Në të ardhmen, sapo Tesla të hyjë në një fazë rritjeje më të ngadaltë dhe më të parashikueshme, ka të ngjarë të ketë kuptim kthimi në tregjet publike.

Ja se çfarë do të thotë të qenit privat për të gjithë aksionarët, duke përfshirë të gjithë punonjësit.

Së pari, do të doja të strukturoja këtë mënyrë që të gjithë aksionarët të kenë një zgjedhje. Ose ata mund të qëndrojnë në një Tesla private ose mund të shesin aksionet e tyre me 420 $, një çmim 20% më i lartë mbi çmimin e aksioneve pas deklarimit të fitimeve të tremujorit të dytë. Shpresa ime është që të gjithë aksionarët të mbeten, por nëse ata preferojnë të shesin aksionet e tyre, atëherë kjo do të mundësojë që të ndodhë me një çmim të mirë.

Së dyti, qëllimi im është që të gjithë punonjësit e Teslës të mbeten aksionerë të kompanisë, siç është rasti në SpaceX. Nëse do të shkonim privat, punonjësit do të ishin në gjendje të shisnin periodikisht aksionet e tyre dhe të eksperimentonin me mundësitë e tyre. Kjo do t’ju mundësonte të vazhdonin të merrnin pjesë në rritjen e kompanisë që kanë punuar për ta ndërtuar me kalimin e kohës.

Së treti, qëllimi im nuk është që të bashkoj SpaceX dhe Tesla. Ata do të vazhdojnë të kenë struktura të ndara pronësie dhe qeverisjeje. Megjithatë, struktura e parashikuar për Tesla është e ngjashme në shumë mënyra me strukturën SpaceX: aksionerët e jashtëm dhe aksionerët punonjës kanë një mundësi për të shitur ose blerë rreth çdo gjashtë muaj.

Së fundi, kjo nuk ka të bëjë fare me kontrollin absolut timin. Tashmë kam rreth 20% të kompanisë dhe nuk parashikoj që kjo të ndryshojë pas përfundimit të ndonjë marrëveshjeje.

Në thelb, po përpiqem të arrij një rezultat ku Tesla mund të veprojë në mënyrën më të mirë, larg nga shpërqëndrimet dhe me mendimet afatshkurtëra.

Ky propozim për të shkuar në kompani private përfundimisht do të finalizohet me votën e aksionarëve. Nëse procesi përfundon ashtu siç pritet, një Tesla private do të ishte një mundësi e madhe për të gjithë ne. Sido që të jetë, e ardhmja është shumë e ndritshme dhe ne do të vazhdojmë të luftojmë për të arritur misionin tonë.

/Tesla

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale