Dita e Shën Valentinit në epokën e ChatGPT - Business Magazine Albania

Dita e Shën Valentinit në epokën e ChatGPT

Duket sikur çdo mëngjes një raport i ri tregon se ChatGPT do të vrasë nje profesion, SEO, shkrime kopjimi, Google, kreativitet. Tani eshte edhe romanca  në listën e viktimave të saj të mundshme sipas një studimi të ri nga McAfee, i publikuar një javë përpara Ditës së Shën Valentinit

McAfee anketoi mbi 5,100 individë dhe u bëri atyre një sërë pyetjesh në lidhje me situatën e tyre aktuale romantike dhe sesi do i shprehin ndjenjat e tyre. Studimi u ndal veçanërisht në pyetjet rreth përdorimit të mjeteve të AI si ChatGPT për të rritur komunikimin romantik.

Rezultatet treguan se 42% e meshkujve amerikanë planifikojnë të përdorin AI për të shkruar shënimin e Shën Valentinit këtë vit, krahasuar me më pak se një të pestën e femrave. Kjo përkundër faktit se 50% e të gjithë të anketuarve në SHBA thonë se pajtohen plotësisht me deklaratën “Do të lëndohesha ose do të ofendohesha nëse do të zbuloja se mesazhi im i Shën Valentinit ishte shkruar nga një makinë / Inteligjenca Artificiale”.
Megjithatë, hulumtimi i McAfee tregon se shumica e njerëzve as nuk do të ishin në gjendje të kuptonin nëse një letër e Ditës së Shën Valentinit ishte shkruar nga ChatGPT apo jo. Kur iu shfaq një letër dashurie e shkruar nga ChatGPT, 39% e të anketuarve thanë se ishte “e qartë se një person e kishte shkruar këtë”. Një tjetër, 37% thanë se nuk kishin se si ta kuptonin. Vetëm 24% e kuptuan drejt që letra ishte shkruar nga ChatGPT.

Ndoshta ajo që është më interesante është arsyetimi pse dikush do të zgjidhte të përdorte ChatGPT për të shkruar një kartë të personalizuar të Shën Valentinit për interesin e tyre të dashurisë:

32% thanë se letra e shkruar me AI do t’i bënte ata të ndiheshin më të sigurt.
24% thanë se nuk do të dinin çfarë të thoshin dhe nuk e dinë se çfarë dëshiron të dëgjojë partneri i tyre.
20% thanë se kjo është një gjë e efikasitetit pasi nuk kanë kohë.
10% të tjerë thanë: “Unë nuk besoj se dashuria ime ose partneri do ta kuptonin. Veç do të ishte e shpejtë dhe e lehtë.”
Çfarë mund të thuash? Kjo është dashuria në shekullin e 21-të, me sa duket.fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0