Biznesi i lojrave të argëtimit. Zbuloni strategjitë e duhura të marketingut - Business Magazine Albania

Biznesi i lojrave të argëtimit. Zbuloni strategjitë e duhura të marketingut

Pronari i parqeve , duke përfshirë Alton Towers dhe Legoland, do ta bëjë më të kushtueshme vizitën në një festë ku ka lojëra në ditë me diell sesa një ditë me shi në mesjavë.

Merlin Entertainments, e cila gjithashtu drejton London Eye dhe Madame Tussauds, po prezanton “çmimet dinamike” në mënyrë që çmimet t’i përgjigjen më shpejt motit dhe kërkesës.

Merlin tha se do të ndihmonte në kompensimin e një rënie të vizitorëve që nga pandemia. Rreth 20 nga vendet e saj globale do të shohin ndryshimet këtë vit. Merlin Entertainments tashmë përdor çmimet jashtë pikut dhe kohën e pikut, të cilat, si shumë organizata, lejojnë luhatjet sezonale të diktojnë kërkesën dhe rrjedhimisht çmimin.

Për shembull, nëse një e shtunë me diell gjatë pushimeve verore rezulton të jetë më pak e ngarkuar se sa pritej, firma mund të ulë çmimet e biletave atë ditë.

Në mënyrë të ngjashme, nëse një ditë dimri papritur rezulton të jetë e ngarkuar, çmimet mund të rriten më shumë se çmimet aktuale jashtë pikut, edhe gjatë asaj që normalisht konsiderohet një kohë më e lirë për t’u vizituar.

Merlin tha në një deklaratë se një strukturë e tillë çmimi “siguron që përvoja e periudhës së pikut të optimizohet duke shmangur mbipopullimin”.

Ajo shtoi se “këto ndryshime mundësojnë fleksibilitet më të madh për mysafirët që rezervojnë në internet për të zgjedhur çmime me zbritje për data dhe orë të zgjedhura”.

“Ne e patëm atë në 2023 dhe patëm rezultatet më të larta të kënaqësisë së mysafirëve në historinë e kompanisë, dhe shtatë milionë të ftuar të tjerë”, tha shefi ekzekutiv Scott O’Neil. “Pra, ne patjetër po marrim sinjalin se proceset tona po ecin në drejtimin e duhur”.

Megjithatë, ka pasur disa kritika për modelin e “çmimeve dinamike” të përdorur nga kompani të tilla si Uber dhe restorantet, pjesërisht për shkak të mungesës së transparencës se pse çmimet janë të larta disa herë. bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0