Aplikacioni WhatsApp Business i Meta-s, tani po iu shërben më shumë se 200 milionë përdoruesve në platformën e tij, një rritje katërfish nga rreth tre vjet më parë, tha të martën shefi Mark Zuckerberg.
Rritja e bazës së përdoruesve vjen pasi Meta e zhvendos fokusin në zhvillimin e mesazheve të biznesit, pasi një ekonomi e pasigurt ngadalëson biznesin e saj kryesor të reklamave.
Meta tha se së shpejti do të fillojë testimin e veçorive që do të ndihmojnë bizneset e vogla të shfaqin reklama që klikojnë në platformën e mesazheve pa pasur nevojë për një llogari në Facebook.
Bizneset e vogla dhe të mesme do të jenë në gjendje t’ju dërgojnë klientëve të tyre mesazhe të personalizuara, të tilla si kujtesa për takime.
Meta ka punuar për të fituar para nga aplikacionet e saj të mesazheve, WhatsApp dhe Messenger, pasi CEO Zuckerberg e sheh biznesin e mesazheve si shtyllën tjetër të kompanisë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.