3 nivelet e udhëheqësve, përfshijnë më shumë se sa menaxhimin e njerëzve - Business Magazine Albania

3 nivelet e udhëheqësve, përfshijnë më shumë se sa menaxhimin e njerëzve

3 Nivelet e Udhëheqësve "Ka të bëjë më shumë se sa menaxhimi i njerëzve".

Kur vjen puna për të qenë një lider, ne të gjithë jemi në rrugëtime të ndryshme. Por në përgjithësi, shumica prej nesh (ose drejtuesit në kompaninë tonë) bien në një nga tre kategoritë. Dhe të kuptuarit nga çfarë përbëhet secila kategori do të na ndihmojë jo vetëm të identifikojmë se ku janë aktualisht drejtuesit tanë, por edhe ku kanë nevojë për mbështetje dhe zhvillim për t’u rritur në pozicionet e tyre. Pra, nëse jeni ju apo anëtarët kryesorë të ekipit tuaj, të kuptuarit se ku bini në shkallë është hapi i parë për t’u bërë një udhëheqës më i mirë për ekipin tuaj.

Udhëheqës i nivelit të parë
Ky është lideri që sapo ka filluar. Ata janë herët në karrierën e tyre drejtuese dhe ndoshta kjo është mundësia e tyre e parë reale për të qenë menaxher. Ndoshta ata kanë mbikëqyrur disa njerëz më parë, por ata me të vërtetë nuk i kanë zotëruar aftësitë e nevojshme për të qenë menaxher, kështu që ata po mësojnë . Dhe ata mund të qëndrojnë në këtë nivel për një kohë, në varësi të dëshirës dhe kapacitetit të tyre për rritje. Në mënyrë tipike, një udhëheqës i nivelit të parë nuk ka shumë shtrirje ose ndikim në kompani. Gjithçka sillet rreth tyre dhe ato mund të prekin vetëm ata që janë në orbitën e tyre.

Udhëheqësi i nivelit të dytë
Pas një kohe, shumica e udhëheqësve do të arrijnë nivelin e dytë. Dhe në nivelin e dytë, ata bëhen një menaxher i aftë. Në këtë pikë, ata kanë filluar të kenë njëfarë kontrolli. Ata kanë filluar të kenë ndikim në biznes dhe në rezultatet për të cilat janë përgjegjës. Ata kanë filluar të jenë në gjendje të drejtojnë në mënyrë efektive njerëzit e tjerë për t’u lidhur me qëllimet e biznesit dhe për të shfrytëzuar dhe tërhequr njerëzit në të njëjtin drejtim. Por një udhëheqës i nivelit të dytë zakonisht nuk ka thellësi në atë që mund të kontrollojë. Ndikimi që ata ushtrojnë është sepse, ata janë aty në sistem, duke shtyrë, drejtuar dhe luajtur policin e trafikut, Kjo funksionon deri në një farë mase. Ky është një menaxher solid. Por i kufizuar nga vetvetja dhe nuk mundet të ndikojnë në ndryshimin global brenda organizatës.

Udhëheqësi i nivelit të tretë


Niveli i tretë i udhëheqjes është vendi ku ne marrim liderët e vërtetë. Ky udhëheqës tani është i aftë, i mirë në atë që bën. Më shumë se thjesht një menaxher. Në këtë fazë, ju keni dikë që po fuqizon njerëzit, po i zhvillon ata, i drejton, duke bërë gjërat e duhura. Dhe në këtë fazë udhëheqësi ka thellësi në udhëheqjen e tij. Ai tani kanë fuqinë për t’u rritur jo vetëm si udhëheqës, por edhe për të ndihmuar në zhvillimin dhe rritjen e udhëheqësve të tjerë në organizatë. Ky lloj lidershipi nuk ndodh brenda natës, duhen vite për të arritur këtu dhe disa liderë nuk e kalojnë kurrë nivelin e parë apo të dytë. Ose ata luftojnë për vite përpara se të gjejnë një menaxher ose trajner lidershipi që do t’i ndihmojë ata të rriten dhe zhvillohen. Me kalimin e kohës, me praktikë të qëllimshme, ata bëhen më të aftë dhe zhvillohen në nivelin e tretë të lidershipit.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0