2 Trajnime të Hapura nga Elda Gjoka


Elda Gjoka – Trajnere & Folëse Motivuese dhe njëkohësisht CEO e “Genuine Effect” bazuar në Kalendarin e Trajnimeve vjen me 2 Trajnime të Hapura në Muajin Prill.

19 – 20 Prill 2017: “Shërbimi ndaj Klientit & Efektiviteti në Komunikim”
Orari: 09:00 – 17:00 / çdo ditë.
2 Pushim kafeje dhe Dreka e përfshirë /çdo ditë.

Afati i hershëm i regjistrimit (-10 % zbritje): 12 Prill 2017
Afati i fundit i regjistrimit: 15 Prill 2017

AUDIENCA:
Individë dhe Profesionistë, Menaxherë, Drejtues dhe Staf i Shërbimit ndaj Klientit. Çdo punonjës që ndërvepron me një klient. Përveç përfaqësuesve të shërbimit ndaj klientit, kjo përfshin edhe pozicione të tjera si profesionistët e terrenit që komunikojnë me klientët etj.

PRITSHMËRITË DHE REZULTATET:
1. Efektivitet në marrëdhënien me klientin – do të jeni të kuptueshëm dhe do të kultivoni qasjen e duhur për mbarëvajtje afatgjatë;
2. Reputacion profesional dhe vetëbesim në qasjen profesionale, duke u njohur si profesionist/e e shërbimit ndaj klientëve;
3. Stafi juaj do të ketë standarde të rritura të shërbimit ndaj klientit, kjo sjell që eksperienca me kompaninë tuaj të jetë e pëlqyeshme dhe e dëshirueshme nga klientela;
4. Qartësi të shërbimeve dhe marrëdhënies me klientët dhe kultivim i komunikimit të shëndetshëm që u mundëson klientëve t’iu sygjerojnë shërbime dhe oferta të reja, si dhe të vlerësojnë opinionet dhe rekomandimet tuaja për blerje të mëtejshme tek ju;
5. Përmirësimi i eksperiencës së klientit me ju;
6. Kënaqësi profesionale me klientët dhe me kolegët, që buron nga profesionalizmi dhe zotërimi i dimensioneve shoqërore për shërbyeshmëri dhe kënaqje të klientit;
7. Zotërim i situatave të biznesit që të keni rezultatin pozitiv të dëshiruar për secilën palë;
8. Branding i vetes si një profesionist, vlera e të cilit/cilës lartësohet në treg me anë të qasjes së duhur në shërbimin ndaj klientit dhe komunikimit efektiv;
9. Ju bëheni personi që shkëlqen dhe që paracakton suksesin afatgjatë e të qendrueshëm të kompanisë ku ju kontribuoni;
10. Pjesëmarrësit pajisen me dosjen dhe udhëzuesin për ta marrë me vete pas trajnimit.

————————————————————————

21 – 22 Prill 2017: “Teknika Efektive Të Shitjes – Si Të Kultivojmë & Të Mbyllim Shitje të Suksesshme”
Orari: 09:00 – 17:00 /çdo ditë.
2 Pushim kafeje dhe Dreka e përfshirë /çdo ditë.

Afati i hershëm i regjistrimit (-10 % zbritje): 12 Prill 2017
Afati i fundit i regjistrimit: 15 Prill 2017

AUDIENCA:
Çdo person dhe kompani me interes në procesin dhe rezultatet e shitjeve efektive.

PRITSHMËRITË DHE REZULTATET:
– Njohje profesionale dhe efektive e procesit të shitjes;
– Vetëdijesimi për rolin dhe përmirësimin e procesit të shitjes;
– Vetëbesimi i përmirësuar për punën si shitës;
– Marrëdhënie të shkëlqyera me klientët;
– Përpjesje e rritur e portofolit;
– Rezultat më i mirë i degës dhe bankës/institucionit;
– Kosto të ulura shitjeje dhe efiçencë në proces;
– Efektivitet në procesin e ciklit të shitjes;
– Mendësi me qendër klientin
– Rritje e besnikërisë së klientit

Për t’u regjistruar kontaktoni në: [email protected]om

Për informacione të mëtejshme klikoni KËTU.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale