Zbulohet e vërteta mbi teorinë që Facebook 'dëgjon përmes mikrofonit tuaj' - Business Magazine Albania

Zbulohet e vërteta mbi teorinë që Facebook ‘dëgjon përmes mikrofonit tuaj’

Përdorues të shumtë thonë se kanë vënë re se reklamat shfaqen në mënyrë misterioze menjëherë pasi flasin për një temë ose markë specifike. Pavarësisht pretendimeve të përsëritura, nuk ka pasur kurrë ndonjë provë që Facebook mund t’ju spiunojë në këtë mënyrë. Ceo i rrjetit social Meta i ka mohuar vazhdimisht akuzat.

Një zëdhënës tha më parë se”Facebook nuk përdor mikrofonin e telefonit tuaj për të informuar reklamat ose për të ndryshuar atë që shihni në News Feed.

“Disa artikuj të fundit kanë sugjeruar që ne duhet të dëgjojmë bisedat e njerëzve për t’u shfaqur atyre reklama përkatëse. Kjo nuk është e vërtetë.

Rrjeti social mbledh një sasi informacioni për ju dhe mund të shihni disa nga ato duke vizituar faqen. Reklamuesit mund të përdorin informacionin e mbledhur nga aktiviteti juaj në të gjithë ueb-in, në pajisje të shumta. Mund ta bëjë këtë edhe nëse nuk jeni regjistruar në Facebook ose shërbime të tjera. Ata do të dinë afërsisht se ku jetoni, çfarë ju pëlqen, cilët janë miqtë tuaj, sa para fitoni, bindjet tuaja politike dhe shumë më tepër.

Pra, kur merrni reklama për diçka për të cilën keni folur me zë të lartë, është pothuajse e sigurt që vetëm reklamuesit janë shumë të mirë në parashikimin e interesave tuaja. thesun

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0