YouTuber-i rus ka humbur 80% të të ardhurave të tij pas sanksioneve - Business Magazine Albania

YouTuber-i rus ka humbur 80% të të ardhurave të tij pas sanksioneve

“Unë do të humbas 500,000 dollarë në vit falë ndalimit të reklamave ruse të YouTube”, thotë ky YouTuber që po përpiqet të zhvendosë ndjekësit e tij në platformat sociale që nuk goditen nga sanksionet perëndimore. 

YouTuber-i rus Yan Lapotkov zakonisht mund të gjendet i veshur me bluza që festojnë ikonat kulturore perëndimore si “Jaws” dhe reperin Biggie Smalls, ndërsa bën video surreale për 5.4 milionë abonentët e tij. 

Por kohët e fundit, ai u ka kërkuar ndjekësve të tij në YouTube që ta ndjekin atë në platforma të tjera si VK – një faqe ruse e ngjashme me Facebook me 72.5 milionë përdorues – dhe Telegram, një aplikacion mesazhesh në stilin WhatsApp. 

Kjo për shkak se në fillim të marsit, ndërsa pushtimi rus i Ukrainës vazhdoi, YouTube ndaloi reklamat dhe funksione të tjera për të fituar para për përdoruesit rusë. 

Lexoni: Rusia mund të mbetet pa “5G”. Kompanitë kryesore të telekomunikacionit largohen nga vendi

YouTubers rusë, të cilët kryesisht transmetojnë për një audiencë vendase, dhe disa prej të cilëve komandojnë dhjetëra miliona abonentë, kanë mbetur në përpjekje për të kompensuar paratë e humbura. Lapotkov fitoi 41.7 milionë rubla (576,500 dollarë) në vitin 2021, sipas deklaratave tatimore të ndara me Insider. Ai tha për Insider se kanali i tij në YouTube kishte humbur 99% të të ardhurave të tij që nga pushtimi. 

Videoja e tij e fundit, e postuar më 14 mars, u bëri thirrje shikuesve që t’i bashkohen atij në platforma si VK dhe Telegram, të cilat nuk janë subjekt i ndalimeve dhe sanksioneve perëndimore. Ai gjithashtu hapi një portofol kripto për të kërkuar donacione. 

“Ne absolutisht nuk e konsiderojmë situatën si të drejtë. Ne duam të jetojmë dhe të punojmë në një botë globale dhe të hapur,” tha Lapotkov për Insider, duke shtuar, “për fat të keq, ne nuk mund ta ndryshojmë situatën globale tani.” 

Një humbje e madhe emocionale 

Lapotkov, i njohur në YouTube si ТОПЛЕС, punëson 10 njerëz si kontraktorë për të ndihmuar në funksionimin e llogarisë së tij në YouTube, e cila mbulon gjithçka.  

Dokumentet e ndara me Insider tregojnë se Lapotkov dhe ekipi i tij fituan 33,400 dollarë nga reklamat në YouTube dhe 3,000 dollarë të tjerë nga reklamat në shërbimin ‘Premium’ të site-t prej 12 dollarësh në muaj vetëm në dhjetor të vitit të kaluar. 

Të ardhurat e tij janë dëmtuar gjithashtu nga pamundësia për të arritur 630 mijë ndjekësit e tij në Instagram pasi kompania mëmë e Instagramit, Meta e ndaloi faqen në Rusi. 

Katya Adariçeva, CEO e kanalit YouTube të Lapotkov, tha se ekipi po përjetonte një lodhje të madhe emocionale pasi humbi edhe kontratat tregtare për shkak të situatës në Ukrainë. 

“Yan dhe ekipi nuk mund të angazhohen plotësisht në punë, pasi harxhohet shumë kohë duke lexuar lajmet dhe duke luftuar me shqetësimet”, tha ajo për Insider. 

Lapotkov tha se nuk do të ishte e lehtë të zëvendësoheshin të ardhurat e humbura duke dërguar fansat në platforma si VK dhe Telegram. 

“Problemi kryesor është se këto platforma nuk mund të zëvendësojnë plotësisht YouTube me algoritmet e tij të rekomandimit. VK dhe Telegram perceptohen më shumë si një burim lajmesh, një burim memesh dhe një mesazher,” tha Lapotkov. 

Kalimi në site të reja është sikur “në thelb po fillon nga e para” 

“Ka shumë influencues rusë atje që përpiqen të lëvizin audiencën e tyre nga një platformë në tjetrën, por ka fërkime të mëdha,” tha Lindsey Gamble, drejtor i asociuar i inovacionit të influencuesve në agjencinë e marketingut me ndikim Mavrck. 

Ai tha për Insider se rindërtimi i një grupi ndjekësish fitimprurës në faqet alternative është tepër sfidues. Kur zhvendosni përdoruesit në platforma të reja, “ju në thelb po filloni nga e para, gjë që është e vështirë për këdo,” tha Gamble. 

Analiza nga Insider tregon se disa nga YouTuber-ët më të njohur rusë mbajnë një pjesë të aksesit të tyre në YouTube në faqet ruse si VK dhe Telegram. Ndjekësit e Telegramit të Lapotkov numërojnë më pak se 10% të abonentëve të tij në YouTube. 

Gamble tha se edhe nëse audienca lëvizte, çështje të tjera nënkuptonin se VK dhe Telegram nuk ishin të pajisura aq mirë sa Youtube për të lejuar ndikuesit të fitonin të ardhura. 

Ai tha se reklamuesit ishin më të gatshëm të shpenzonin para në reklamat në YouTube falë shtrirjes së platformës, ndërsa, mesatarisht, përdoruesit e Telegram zakonisht nuk abonoheshin në më shumë se një duzinë kanalesh, tha ai. 

Gamble tha gjithashtu se VK kishte vetëm disa opsione të fitimit të parave, në kontrast me YouTube, i cili ofron një zgjedhje prej rreth 10 mënyrash për të fituar para. 

Rusë të tjerë që fitojnë para nga mediat sociale i thanë Insider se ishin të pasigurtë se mund të rindërtonin bizneset e tyre në platforma të tjera përveç YouTube dhe Instagram. 

Lexoni: Themeluesi i Telegram thotë se kurrë nuk i ka dhënë Rusisë të dhënat e ukrainasve

“VK është konfuze për t’u përdorur dhe ne marrim shumë pak pëlqime dhe ndërveprim në postimet tona në krahasim me atë që kemi marrë në Instagram,” tha pronari rus i biznesit të vogël dhe Instagrameri Buliash Todaeva. 

Diana Akhmadishina, një ambasadore e markës për Adidas Rusia e cila i ka zhvendosur sipërmarrjet e saj të biznesit në VK, tha për Insider se “VK thjesht nuk është më aq e lezetshme në Rusi. Ishte e njohur kur isha në shkollë, por tani më pak njerëz janë në të dhe është më e vështirë të tërheqësh vëmendjen e të sapoardhurit për llogarinë tënde.” 

Lapotkov tha se nuk ishte i sigurtë se cili do të ishte efekti i ndalimeve të mediave në qëndrimet ruse ndaj Ukrainës. 

Ai tha se ata mund të “provokojnë njerëzit të bëjnë pyetje” por “nëse kjo do të çonte në veprime konkrete është e paqartë”. Ai shtoi: “Deri më tani, kufizimet nga kompanitë vetëm sa forcojnë tezën e propagandës “E gjithë bota është armiqësore ndaj nesh”. 

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0