YE-SHU-AH - Sandalet që bota do i dashurojë - Business Magazine Albania

YE-SHU-AH – Sandalet që bota do i dashurojë


Mes krijuesve të sandales YE-SHU-AH është edhe shqiptari Flamur Jashari.

Historia
Paduka është një sandale, që ka një histori të gjatë dhe shpirtërore. Në Azinë Qendrore njerëzit shpirtërorë dhe të shenjtë kanë veshur Paduka për më shumë se 5000 vjet, të pavarur nga statusi i tyre, besimi apo orientimi seksual. Paduka është një simbol për një shoqëri të lirë, me mendje të hapur dhe pozitive, në të cilën të gjithë njerëzit janë të barabartë dhe mund të jetojnë sipas besimeve të tyre.

Emri Paduka vjen nga Sanskrit, ku Pada qëndron për “gjurmë të perëndisë”. Ne kemi marrë këtë thelbin dhe krijuam një zgjidhje inovative, të patentuar për të gjitha këmbët në tokë: YE-SHU-AH është një simbol për lirinë, gëzimin dhe zhvillimin e një shoqërie të hapur dhe pozitive.1Ne besojmë, se mund t’i ndryshojmë njerëzit për mirë. Ne besojmë, se të gjithë njerëzit janë të ndërlidhur mes tyre. Ne besojmë, se nuk kemi asnjë kufij, kur është fjala për kufijtë e besimit kombëtar apo fetar. (Ne nuk kemi asnjë kufizim) Ne besojmë në barazi. Të gjithë qëndrojmë në të njëjtën tokë. Ne vetë jemi një ekip ndërkulturor mendje hapur dhe pozitiv.

Ne jemi të krishterë, myslimanë, hebrenj, budistë dhe ateistë dhe ne të gjithë e ndajmë besimin tonë të përbashkët me punë të ndershme dhe një frymë pozitive. Ne besojmë, ne punojmë, ne krijojmë dhe ndajmë idetë e barazisë dhe prosperitetit për të gjithë njerëzit.

Tani po zhvillojmë vizionin e YE-Shu-Ah të gjithë së bashku. Ju të mund të përdorni sandalet tona ergonomike verën e ardhshme. YE-SHU-AH është lidhja juaj me tokën.

Modelet:

2 3 4

Prototipet
Nga ideja e parë deri tani na u deshën vite për të zhvilluar idenë. Dhe pastaj, pas skemës së parë, na mori edhe 3 vjet për të zhvilluar këtë ide, duke ndërtuar prototipe dhe tani, e sollëm atë në treg!

5 6

Timeline

timeline

Çmimi

Ne duam që çdokush të bëhet një rishitës. Kështu që struktura jonë e çmimit është: një palë këpucë që porositni e merrni me 50% ulje. Kështu që porosisni për veten tuaj, familjen dhe miqtë tuaj në mënyrë që ata të dashurojnë ye-shu-ah edhe juve.

Karakteristikat
features

Ekipi
Ne jemi një grup i vogël inxhinierësh të dedikuar, projektues dhe dashamirës inovativë me bazë në Zürich, Zvicër. Ne besojmë në produktet tona. Që nga fillimi ne jemi përqëndruar në marrjen e diçkaje unike dhe të jashtëzakonshme dhe në fund të jemi të suksesshëm.

team

Sandalja ju-shu-ah u shpik dhe u krijua nga Werner Staudenmann Inventor, Thomas Gerber QUO AG për dizajnin. Michael Bühler Boooo Innovation mbështet shpikësit që të sjellin idetë e tyre në treg dhe ju-shu-ah u themelua nga Michael Bühler dhe Flamur Jashari për fillimin e prodhimit dhe për t’ia sjellë ye-shu-ah botës.

Numrat 

0b14709821eb1c1dc6a1c09141619b16_original
Dhe tani, dashurojeni- blijeni – ndajeni atë dhe jepjani botës!

Rreziqet dhe sfidat

1. Prodhimi dhe transporti do të zgjasin më shumë se sa pritej.

2. Sandalet nuk do të jenë mjaftueshëm të qëndrueshme për përdorim afatgjatë.

3. Paratë që janë për ye-shu-ah nuk mbulojnë koston e prodhimit në tërësi.

Kështu që ne mbështetemi tek ju për shpërndarjen e ye-shu-ah në botë!

 

burimi: Kickstarter

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0