Viva Fresh Store arrin të sigurojë 10 milionë euro nga Samiti i Londrës

Viva Fresh Store arrin të sigurojë 10 milionë euro nga Samiti i Londrës


Në Samitin që po mbahet në Londër, i cili ka për qëllim të nënvizojë investimet e mundshme dhe mundësitë e biznesit në rajonin e Ballkanit Perëndimor dhe të promovojë projekte rajonale, marrin pjesë të gjithë krerët e qeverive nga rajoni.

Krahas figurave të larta nga politika dhe biznesi, në këtë samit po merr pjesë edhe drejtori i kompanisë Viva Fresh Strore nga Kosova, Xhevdet Rexhepi. Në Samitin e organizuar në Londër, Viva Fresh Store është e vetmja kompani që ka arritur të marrë mbështetje financiare nga BERZH në vlerë prej 10 milionë eurove për projektet e saj, të cilat kanë për qëllim, shtrirjen, rritjen dhe zhvillimin e aktivitetit të saj.

Roli i Bankës Europiane për Rindërtim dhe Zhvillim vazhdon të jetë edhe më tutje mjaft i rëndësishëm për mbështetjen e vazhdueshme që ka dhënë dhe vazhdon të ofrojë ky institucion financiar ndërkombëtar.

Me këtë rast, drejtori i kompanisë Viva Fresh Store Xhevdet Rexhepi, në organizimin e ceremonisë së nënshkrimit të kontratës në Londër, pos tjerash i ka falënderuar zyrtarët e lartë të BERZH-it, duke e shprehur vullnetin dhe përkushtimin e kompanisë, që edhe më tutje të rrisin bashkëpunimin në projekte të mëdha zhvillimore, të cilat ndikojnë drejtpërdrejtë në ofrimin e shërbimeve profesionale dhe në rritjen e cilësisë së jetës së qytetarëve të Kosovës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0