Vazhdon skandali i Facebook. Të dhënat tuaja janë ndarë me këto kompani të mëdha

Vazhdon skandali i Facebook. Të dhënat tuaja janë ndarë me këto kompani të mëdha


New York Times ka raportuar se Facebook ka ndarë të dhënat personale me emra shumë të mëdhenj

Sipas raportit të NYT, firma të mëdha si Netflix dhe Spotify u është dhënë leje për të aksesuar të dhënat e miliona përdoruesve për një muaj.

Më shumë dëshmi kanë dhënë ish-punonjës të Facebook dhe partnerët e tij, duke zbuluar se përdoruesit e rrjetit nuk janë njoftuar asnjëherë për përdorimin e të dhënave të tyre apo t’u jetë ofruar opsioni për të refuzuar këtë ndërhyrje.

Dokumente të brendshme të Facebook tregojnë se kompania ka zhvilluar një mjet që lejonte kalimin e të dhënave nga private në publike.

Kjo ndodhte edhe kur përdoruesi kishte bllokuar ndarjen e të dhënave. Kjo leje premium është ofruar nga Facebook për më shumë se 150 kompani si pjesë e disa marrëveshjeve bilaterale që lejonin firma të ndryshme të ndërhynin në rregullat e privatësisë për përdoruesit e këtij rrjeti social.

Lexoni: Parlamenti Britanik zbulon dokumente sekrete të Facebook

Shqetësuese është numri i kompanive që kanë patur këtë akses. Sony, Microsoft, dhe Amazon janë lejuar të shohin kontaktet e përdoruesve ndërkohë që marka të tjera si Spotify, Netflix dhe Royal Bank në Canada, kishin të drejtën për të lexuar, shkruar dhe fshirë mesazhet private të përdoruesve.

Facebook bëri një marrëveshje me gjigantin rus të kërkimit Yandex. “Marrëveshjet, më të vjetrat të cilat datojnë prej vitit 2010, ishin të gjitha aktive në 2017,” raportoi The Times. “Disa ishin ende në fuqi këtë vit.”

Ky ka qenë një vit i tmerrshëm për Facebook, duke nisur me zbulimet se 87 milionë të dhëna të përdoruesve të autorizuara nga firma britanike e të dhënave Cambridge Analytica, pa pëlqimin e duhur të përdoruesit.

Lexoni: 2018, viti katastrofik për Facebook. Zuckerberg humbet miliarda dollarë

/InterestingEngineering

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0