2018, viti katastrofik për Facebook. Zuckerberg humbet miliarda dollarë


2018, një vit shkatërrues për Facebook ka lënë një gjurmë të madhe në pasurinë e CEO-së dhe bashkëthemeluesit të tij, Mark Zuckerberg, i cili ka humbur miliarda dollarë.

Lexoni: Mark Zuckerberg detyron stafin e Facebook të përdorë vetëm Android, pas një përplasje me Tim Cook

Zuckerberg e nisi vitin me rreth 75 miliardë dollarë, por, sipas Indeksit Billionaire të Bloomberg, ai kishte arritur në vlerën e 56 miliardë dollarëve këtë të Hënë. Një rënie kjo prej 19 miliardë dollarësh.

Zuckerberg zotëron 13% të aksioneve në Facebook, i cili këtë vit ka qenë i prekur nga krizat, duke përfshirë skandalin e Cambridge Analytica, akuzat për keqmenaxhim, revoltë të aksionarëve dhe pikëpyetje mbi përmbajtjen e papërshtatshme.

Më 25 Korrik, vlera e aksioneve të Facebook u përkeqësua me më shumë se 20% pasi kompania zbuloi fitimet zhgënjyese në tremujorin e dytë. Kjo reflektohet në rënien e lartë të vlerës neto të Zuckerberg.

Lexoni: Të gjithë e kritikojnë, Zuckerberg: “Nuk kam plan të tërhiqem.”

Në pikën më të ulët të aksioneve, më 24 Nëntor, vlera neto e Zuckerberg ishte rreth 52 miliardë dollarë. Çmimet e aksioneve të Facebook janë rikuperuar pak dhe Money parashikon që ai do të humbasë vetëm rreth 15 miliardë dollarë këtë vit.

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0