Sipas një studimi të ri, Amazon është marka më e vlefshme në botë


Sipas një studimi të kryer kohët e fundit ka rezultuar se Amazon është marka më e vlefshme në botë.

Sipas një studimi të agjencisë të hulumtimit WPP, vetëm marka e Amazon vlen 315.5 miliardë dollarë, e cila është 52% më shumë se një vit më parë dhe mjaftueshëm për të kaluar Apple (309.5 miliardë dollarë) dhe Google (309 miliardë dollarë) në renditjen vjetore.

Lexoni: Për dërgesa më të shpejta, Amazon po ndërton një aeroport

Apple dhe Google kanë qenë në pozicionin më të lartë në renditjen e BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand për 12 vitet e fundit, deri më tani.

Pra, pse papritmas marka e Amazon vlen shumë më tepër? Sipas studimit, kjo është për aryse se:

  • “Blerjet e zgjuara, kanë çuar në rrjedha të reja të të ardhurave”
  • “Shërbim i shkëlqyer i shërbimit të klientit”
  • “Aftësia e tij për të qëndruar përpara konkurrentëve të tij duke ofruar një ekosistem të larmishëm të produkteve dhe shërbimeve”

Në mesin e këtyre blerjeve: platformat e makinave dhe kamionëve me vetë-ngarje, plus blerja e PillPack prej 753 milionë dollarësh dhe 575 milionë dollarë investime në shërbimin e shpërndarjes në Londër, Deliveroo.

Microsoft, i cili ka kapitalizimin më të madh të tregut në këtë moment, u rendit i katërti në renditje, me vlerën e markës prej 251.2 miliardë dollarë, sipas studimit.

Ja lista e top 10: 

Plus, disa të tjerë me interes:

  • Marlboro, 71.958 miliardë dollarë
  • Disney, 57.007 miliardë dollarë
  • Nike, 47.360 miliardë dollarë
  • Starbucks, 45.884 miliardë dollarë
  • Walmart, 36.801 miliardë dollarë
  • Netflix, 34.290 miliardë dollarë
  • LinkedIn, 22.816 miliardë dollarë
  • Ikea, 18.949 miliardë dollarë
  • Adidas, 13.355 miliardë dollarë

Ju mund të gjeni më shumë informacion dhe një link me tërë studimin këtu.

Lexoni: Thyhen heshtjen Amazon në lidhje me investimin në industrinë e automjeteve autonome

/Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale