Sipas një studimi të ri, Amazon është marka më e vlefshme në botë - Business Magazine Albania

Sipas një studimi të ri, Amazon është marka më e vlefshme në botë


Sipas një studimi të kryer kohët e fundit ka rezultuar se Amazon është marka më e vlefshme në botë.

Sipas një studimi të agjencisë të hulumtimit WPP, vetëm marka e Amazon vlen 315.5 miliardë dollarë, e cila është 52% më shumë se një vit më parë dhe mjaftueshëm për të kaluar Apple (309.5 miliardë dollarë) dhe Google (309 miliardë dollarë) në renditjen vjetore.

Lexoni: Për dërgesa më të shpejta, Amazon po ndërton një aeroport

Apple dhe Google kanë qenë në pozicionin më të lartë në renditjen e BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand për 12 vitet e fundit, deri më tani.

Pra, pse papritmas marka e Amazon vlen shumë më tepër? Sipas studimit, kjo është për aryse se:

  • “Blerjet e zgjuara, kanë çuar në rrjedha të reja të të ardhurave”
  • “Shërbim i shkëlqyer i shërbimit të klientit”
  • “Aftësia e tij për të qëndruar përpara konkurrentëve të tij duke ofruar një ekosistem të larmishëm të produkteve dhe shërbimeve”

Në mesin e këtyre blerjeve: platformat e makinave dhe kamionëve me vetë-ngarje, plus blerja e PillPack prej 753 milionë dollarësh dhe 575 milionë dollarë investime në shërbimin e shpërndarjes në Londër, Deliveroo.

Microsoft, i cili ka kapitalizimin më të madh të tregut në këtë moment, u rendit i katërti në renditje, me vlerën e markës prej 251.2 miliardë dollarë, sipas studimit.

Ja lista e top 10: 

Plus, disa të tjerë me interes:

  • Marlboro, 71.958 miliardë dollarë
  • Disney, 57.007 miliardë dollarë
  • Nike, 47.360 miliardë dollarë
  • Starbucks, 45.884 miliardë dollarë
  • Walmart, 36.801 miliardë dollarë
  • Netflix, 34.290 miliardë dollarë
  • LinkedIn, 22.816 miliardë dollarë
  • Ikea, 18.949 miliardë dollarë
  • Adidas, 13.355 miliardë dollarë

Ju mund të gjeni më shumë informacion dhe një link me tërë studimin këtu.

Lexoni: Thyhen heshtjen Amazon në lidhje me investimin në industrinë e automjeteve autonome

/Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0