Si të ankoheni më pak dhe të ndjeheni më mirë në punë?
Përditësuar së fundmi: 13/11/2019

Si të ankoheni më pak dhe të ndjeheni më mirë në punë?

Share
nga Ornela Trupja
Nën 13, 2019

Kolegët negativë mund të dëmtojnë produktivitetin dhe moralin tuaj teksa ju punoni. Qëndrimet e tyre janë ngjitëse. Por a e keni pyetur veten ndonjëherë nëse ju jeni shkaku i këtyre qëndrimeve?

“Kur hyni në zyrë me një qëndrim negativ do të prekni të tjerët rreth jush,” tha Brandon Smith, një trajner në karrierë i cili përqëndrohet në mosfunksionimin e vendit të punës. “Ekziston një probabilitet i lartë që ata do të marrin të njëjtin negativitet me tuajin.”

Lexo: E urreni punën tuaj, por nuk mund të jepni dorëheqjen? Ja çfarë duhet të bëni

Mbaj nën kontroll ankuesin
Kuptoni se sa përfshiheni në biseda dhe se sa ndikojnë këto biseda tek ju. Jini të qëllimshëm që ta ekuilibroni situatën me komente më pozitive. “Njerëzit kujtojnë ato që thoni dhe ju do të gjykoheni gjithmonë nga kjo gjë”, tha Kerry Hannon, autori i “Duaje punën tënde: Rregullat e reja për lumturinë në karrierë”. Shtimi i një “por” dhe pastaj një mendimi pozitiv në një koment negativ mund t’ju ndihmojë të zhvendoseni në një kornizë më pozitive, rekomandoi Jon Gordon, autor i “Fuqia e Udhëheqjes Pozitive”. Për shembull: Po bie shi dhe unë me të vërtetë shpresoja për një udhëtim të këndshëm, por lëndina ime duhej të ujitej. Dhe kur biseda negative po ndodh rreth jush, rezistoni ndaj kërkesës për të hyrë brenda dhe për të marrë pjesë.

Ofroni zgjidhje
Disa ankime në zyrë janë të natyrshme dhe në fakt, mund të ndihmojë në krijimin e miqësisë në doza të duhura. Por ju mund ta bëni atë më produktive duke krijuar një rregull zgjidhje pa ankesë, pa ofruar një rekomandim, sugjeroi Gordon. “Ju duhet të përqëndroheni në zgjidhje dhe pozitive në vend të negativeve”.

Keni diçka për të shpresuar
Të kesh një ritual të përditshëm që të shijon mund të të ndihmojë të largosh nga mendja gjërat stresuese. Dhe nuk ka pse të jetë ekstravagante: një filxhan kafe, duke lexuar blogun tuaj të preferuar ose duke bërë një shëtitje të shpejtë. “Shtoni diçka në ditën tuaj që ju largon nga rutina,” tha Hannon.

Gjeni një sfidë të re
Të ngecurit në një rutinë mund të dobësojë gjendjen shpirtërore, kështu që përpiquni të sfidoni vazhdimisht veten dhe të dilni nga zona juaj e rehatisë. Ngrini dorën tuaj për të marrë një detyrë të re, shikoni për orë trajnimi, ose angazhohuni në një projekt vullnetar. “Edhe nëse është e frikshme, provojeni dhe bëjeni”, tha Hannon. “Pasi të dalim nga zona jonë e rehatisë, adrenalina rritet dhe nuk keni kohë të ankoheni për punën.”

Vendosni pozitivitetin në kalendarin tuaj
Ne gjithashtu shpesh përqëndrohemi në gjërat e këqija që ndodhin dhe anashkalojmë pozitivet. “Ne kemi lindur për t’u shqetësuar,” tha Joe Robinson, një ekspert i ekuilibrit në vendin e punës. Për të ndihmuar në luftimin e kësaj, ai sugjeroi të kujtoni tre gjëra të bukura që ju ndodhën gjatë ditës. “Kjo largon gjërat negative dhe mbush trurin tuaj me gjëra pozitive, gjë që çon në një perspektivë më pozitive.” tha Robinson.

Lexo: 8 arsye pse nuk jeni të lumtur në punë

Gjeni një pasion të jashtëm
Do të ketë ditë dhe madje javë kur puna do të shkojë keq. Kjo është arsyeja pse ju duhet një hobi ose pasion jashtë punës për ta ekuilibruar atë. “Kjo ju jep diçka për të shpresuar,” tha Robinson. “Ju mund të keni pasur një javë të ngarkuar dhe e dini se keni diçka me të cilën argëtoheni dhe largoni mendjen.”

CNN