Ky nuk është një ekzagjerim, ka ndodhur vërtet. Postimi ishte një imazh. Investimi erdhi nga dikush me të cilin nuk kisha folur kurrë, por që më dërgoi një mesazh. Që kur ndodhi kjo, unë kam pasur kohë të reflektoj për atë që e bëri të mundur, dhe ja çfarë kam mësuar.
Unë drejtoj një startup të quajtur Stakester. Ne jemi dy vjeç, operojmë në sportet elektronike, kështu që është një sektor i mrekullueshëm dhe po përjetojmë një rritje të madhe të përdoruesve.
Lexoni: LinkedIn: Ne nuk do të presim që punonjësit të vijnë të punojnë në zyrë
Qëllimi
Unë nuk po synoja të mblidhja shumë para në këtë fazë; sapo kishim mbyllur një raund financimi. Por ne jemi një startup, dhe e vërteta është se ne jemi gjithmonë duke u rritur.
Kam mësuar një mësim të vlefshëm gjatë raundit tonë të fundit të financimit: se kur bëhet fjalë për marrjen e parave, mundësia që investitorët të bëjnë një kthim të madh është gjithçka, kështu që më duhej të tërhiqja vëmendjen e tyre me diçka që dëshmonte potencialin tonë.
Me këtë në mendje, më poshtë po ju tregoj përparësitë:
- Tregoni rritjen.
- Tregoni se po ndodh shpejt.
- Shfaqeni tek shumë njerëz për ta parë atë.
- Shfaqeni tek njerëzit e duhur për ta parë atë.
Ja si e bëra këtë:
- Zgjidhni një metrikë. Nuk ka shumë rëndësi cila, përderisa është kuptimplotë dhe në rritje. Bëjeni këtë pikënisjen e postimit. Unë bëra një grafik të thjeshtë që tregon një kurbë të pjerrët.
- Përmendni një afat kohor në postim që duket i shkurtër. Për shembull, në vend të 4 javëve, përdorni 1 muaj. Lexuesi do të shohë numrin, jo periudhën.
- Mbani të gjitha të dhënat në LinkedIn. Nëse keni nevojë për një link, vendoseni në komente. LinkedIn i jep përparësi postimeve që i mbajnë njerëzit në site. Gjithashtu, shtoni një hashtag përkatës. Këshilla Kryesore: imazhi është pika kyçe, po kështu është edhe fjalia juaj e parë, prandaj bëjeni tërheqëse.
- Kjo është magjia: Nëse shtoni dikë në një postim, pasi njerëzit janë përgjithësisht të sjellshëm, ata me siguri do ta pëlqejnë. Kjo do të thotë se do të shfaqet në feed-in e tyre. Prandaj, etiketoni njerëzit që janë ose në sektorin që dëshironi të arrini ose që janë të lidhur me njerëz që janë në atë sektor. Kam etiketuar të gjithë ata që kanë investuar në biznesin tim ose kanë rritur investimet vetë, sepse të gjithë do të kenë rrjetet e tyre përkatëse.
Këtu është ajo që mësova nga ky postim:
Mësimi 1: Format Shesin
Nuk ka rëndësi se çfarë tregon grafiku, ka rëndësi vetëm forma e tij. Ajo jep një përgjigje të menjëhershme emocionale. Kur shohim që kurba e Covid përkulet lart, na zë paniku; e kundërta ndodh kur e shohim të pjerrët poshtë. A i shikojmë numrat dhe çfarë përfaqësojnë ata? Rrallë. E njëjta gjë është dhe këtu, tregoni një kurbë tërheqëse, njerëzit do të emocionohen.
Mësimi 2: Mos kërkoni
Sapo kërkoni për para, ju humbni fuqinë. Në vend të kësaj, bëni që ata të vijnë tek ju. Ushqejeni atë FOMO dhe ata do të fillojnë t’ju kontaktojnë vetë.
Mësimi 3: Vendosni bazën
Probabiliteti që një postim të marrë 1 milion dollarë është, një në një milion. Unë kam qenë jashtëzakonisht me fat, e di këtë. Unë e rrita komunitetin tim në LinkedIn, komentova postimet e njerëzve të tjerë kështu që ata kishin të ngjarë të përgjigjen. Profili juaj mund të jetë krijimi i biznesit tuaj. Investoni kohë dhe energji në rritjen e tij dhe shanset tuaja për të qenë me fat do të rriten.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.