Shazam më në fund është i dobishëm - Business Magazine Albania

Shazam më në fund është i dobishëm


Shazam, aplikacion mobile dhe desktop që vepron si identifikues dixhital për këngët, kaloi 1 miliardë shkarkime kohët e fundit, sipas një raporti nga Billboard.

Kompania me bazë në Londër, Shazam Entertainment Ltd., gjithashtu njoftoi se ka arritur përfitimin, më në fund, në sajë të një fokusi të ri mbi shitjet e reklamave, së bashku me të ardhurat nga komisionet për shitje dixhitale të muzikës dhe referime të trafikut në faqet e muzikës.

CEO i Shazam i tha Wall Street Journal se kompania është ende duke dërguar 1 milionë klikime çdo ditë në shërbimet ‘streaming ‘si Spotify, Apple Music dhe të tjerë që e paguajnë atë për trafikun dhe shkëmbime, kur ata bëjnë një blerje. Por të ardhurat nga reklamat tani janë më të mëdha për Shazam-in se burimet e tjera.

Reklamat në Shazam shfaqen ndërsa përdoruesit e aplikacionit kërkojnë në mjedisin e tyre të identifikojnë një këngë ose media të tjera si shfaqje televizive. Reklamat në ekran shpesh nuk kanë të bëjnë me muzikën.

Siç ka raportuar TechCrunch , Shazam ngriti një financim prej 30 milionë $ në fillim të vitit të kaluar në të cilën vlerësimi i kompanisë ka tejkaluar 1 miliardë $.

Kompania ka hyrë në partneritet me krijues të tjerë të aplikacioneve dhe platforma të mediave sociale që të tërheqi sa më shumë përdorues.

Konkurrenca është rritur shumë gjatë 15 vjetëve të ekzistencës së Shazam. Konkurrentët tani shtrihen nga aplikacione në iOS dhe Android si SoundHound dhe MusixMatch, të teknologjisë të njohjes së audios nga Google, Facebook dhe Amazon.

Për shembull, Echo Amazon lejon përdoruesit që të identifikojnë këngët, të cilat luhen në shërbimet e integruara të mediave streaming si Spotify duke bërë pyetje si: “Çfarë kënge po luhet?” Ose “Kush është ky artist?”

shazam-me-ne-fund-eshte-i-dobishem-businessmagPor gjithashtu Shazam vjen me një version të përshtatur për rrjetet e ngadalta, Shazam Lite.

Aplikacioni Shazam nga një motor për zbulimin e muzikës po shndërrohet çdo ditë e më shumë në një rrjet social dedikuar muzikës. “Peshon” vetëm 27 mb dhe sapo t’a hapni do të shfaqen disa muzikë dhe këngë të rekomanduara.

Por ekzistojnë një sërë veçorish, të cilat janë të panevojshme sidomos kur keni një rrjet të ngadaltë apo bandwidth të limituar. Dhe e gjitha shkon drejt asaj që Shazam di të bëjë më mirë: njohjen e muzikës.

Në më pak se 1 mb, aplikacioni i ri Shazam Lite përmban vetëm veçoritë bazë dhe është i përshtatur për rrjet 2G. Mund të funksionojë offline dhe të ruajë këngë të ndryshme gjersa të keni qasje në internet kur edhe do merrni rezultatet.

Aplikacioni është i disponueshëm në një numër të selektuar shtetesh fillimisht. Është falas dhe funksionon me Android 2.3 ose më shumë.

 

burimi: techcrunch

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0