Sekretet e suksesit të Donald Trump - Business Magazine Albania

Sekretet e suksesit të Donald Trump


Rregulli i parë për të patur sukses? Të mendosh për gjëra të mëdha.

Dhe më pas të ndjekësh instiktin, të flesh pak dhe të hakmerresh për fyerjet.

Janë këto këshillat e manjatit “të keq” që i thotë jo drogës, alkoolit dhe kafesë. Ndërkohë që do të donte një anti-Viagra…

Mendoni Për Gjëra Të Mëdha: “Çfarëdo lloj gjëje që të bëni, ‘think big’.” Është rregulli i artë që ka frymëzuar të gjitha arritjet e epokës moderne, që nga qiellgërvishtësit, deri te zbulimet shkencore dhe shpikjet teknologjike”.

Binduni: “Të mësosh të marësh urdhëra është gjë e rëndësishme për lidershipin, sepse para se të jeni një lider, duhet të mësoni të jeni një ndjekës i mirë”.

Pagjumësia: “Jam kaq shumë i dashuruar me punën, saqë fle vetëm 3-4 orë gjatë natës. Mezi pres të ngrihem sërish dhe të shkoj të punoj, sepse dëfrehem shumë”.

Instikti Bazë: “I dëgjoj të gjithë, por në fund vendos unë. Ndiqni instiktin tuaj personal. Pa intuitë do të lodheni shumë për të mbërritur në majë”.

Shkurt: “Në mbledhje mos u zgjasni shumë. Ligjërimi duhet të jetë i shkurtër dhe të mbërrijë menjëherë në temë. Dita ka pak orë: sa më të shpejtë të jemi, aq më shumë gjëra mund të bëjmë”.

Hakmarrja: “Nëse dikush ju fyen, bëjeni të paguajë. Nuk është një këshillë lartësuese, por vjen nga eksperienca. Përndryshe ju marrin për frikacak. Reagoni! Kështu të gjithë do t’a dinë kush jeni, dhe nëse e provojnë, do të gjejnë një kockë të fortë”.

Falas: “Kur shkoj në restorant, sidomos pas shfaqjes ‘The Apprentice’, ha gjithmonë gratis. ‘Z. Trum, ofrojmë ne’, edhe nëse jam i shoqëruar nga 10-15 persona.

JO Drogës, Alkoolit, Kafesë: “Një prej vëllezërve të mi vdiq nga alkoolizmi. Ishte një djalë i pashëm, personalitet i mrekullueshëm. E pashë të shpërbëhej. Nuk kam marë asnjëherë drogë apo alkool. Nuk pi as kafe”.

I Pasur, Jo Lakmitar: “Përkundër asaj që mendohet, të pasurit nuk janë lakmitarë. Sipërmarrësit duhet të jenë shumë bujarë, për t’u bërë të pasur”.

Martesa: “Njeriu martohet për dashuri. Por martesa është një kontratë, nuk hyn fare dashuria. Nëse dashuria merr fund, mbetet vetëm një ish e hidhëruar. Nuk ka asgjë më të keqe se sa një ish bashkëshorte e hidhëruar. Po të mos kisha bërë marrëveshje paramartesore me Ivanën dhe Marlën, do të isha në trotuar”.

Viagra: “Është fantastike, por nuk kam patur asnjëherë nevojë. Do të doja një anti-Viagra, me efektin e kundërt. Nuk po mburrem, jam thjesht me fat. Nëse të duhet Viagra, ndoshta je me gruan e gabuar”.

Gratë: “Jini të paturp, të sigurtë te vetja, shkëlqyes, shakatorë dhe do të keni gjithë gratë që do të donit të kishit”.

Rrëmuja: “Tavolina ime e punës është e mbushur me letra. Një rrëmujë e vërtet. Por unë e di se ku ndodhet çdo gjë, kështu orientohem. Unë gjithmonë jam i zënë me punë dhe kam vënë re se njerëzit e suksesshëm kanë shumë gjëra mbi tavolinë.”

Fitimtar: “Më pëlqen suksesi. Jam shumë konkurrues. Më pëlqen të fitoj kur studioj, luaj, bëj biznes, politikë”.

Hidhuni: “Mos lini asnjë sekondë për dyshime. Kur mendoni: ‘Nuk jam i sigurt që mund ta bëj’, transformojeni në: “Do të ndjehem i madh kur t’a kem bërë!”

/Evancarmichael.com.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0