Ndihmo tani, fito më vonë! Pse të punosh falas mund të paguajë dividentë të mëdhenj - Business Magazine Albania

Ndihmo tani, fito më vonë! Pse të punosh falas mund të paguajë dividentë të mëdhenj

strategji

Tingëllon kundërintuitive, por marrëveshjet më fitimprurëse të biznesit që janë bërë ndonjëherë kanë qenë rezultat i drejtpërdrejtë i punës pa pagesë. Ju duket e pabesueshme? Ja pse funksionon strategjia dhe katër këshilla se si t’a bëni punën pa pagesë për ju.

Pse të punosh falas?

Askush nuk dëshiron kurrë të ndihet sikur po humbasin burimin më të vlefshëm që kanë, kohën e tyre. Por, ajo që shumë njerëz nuk e kuptojnë është se, nëse keni besim në vlerën që mund të jepni, dhe duhet, mënyra më e mirë për të maksimizuar mundësinë tuaj, në planin afatgjatë, është të demonstroni se çfarë mund të bëni, edhe nëse ju kushton paraprakisht. Një klient i mirë, shef ose menaxher punësimi do të jetë mjaftueshëm i zgjuar për të kuptuar se sa vleni dhe ju shpërblen dhe nëse nuk e bëjnë, kjo tregon ju keni gjithçka që duhet të dini nëse ata do t’a vlerësonin ndonjëherë vlerën tuaj dhe nëse janë klienti apo organizata e duhur për të punuar.

Mos e keqkuptoni. Ju mund të mendoni se po humbisni kohën tuaj. Por ky është qëndrim i gabuar. Edhe nëse nuk funksionon, ndiheni të sigurt se ia vlejti që rrezikuat. Nuk do të thotë të bëheni naiv dhe të hapni dyert. Bëni kujdesin tuaj të duhur dhe sigurohuni që pala tjetër të jetë e besueshme dhe etike dhe të jeni te sigurt se, të dëshmoni veten se jeni dikush që mund të krijojë vlera është pjesa e vështirë. Pasi t’a bëni këtë, marrja e pagesës është e lehtë. Është një strategji që e quajnë “ndihmo tani, fito më vonë”  dhe është sekreti për të gjetur punë, klientë për të cilët mund të ëndërroni.

Çfarë do të thotë të japësh vlerë në fillim?

Dhënia dhe shpërndarja, së pari u tregon njerëzve se keni ndërmend t’u shërbeni atyre. Kjo ndërton besueshmërinë dhe barazinë, i jep dikujt mundësinë t’ju njohë dhe formon një marrëdhënie. Ai vendos besimin, i cili është monedha e biznesit në të gjithë botën.

Në fund, ju arrini shpërblime shumë më të mëdha se sa do të merrnit, nëse këmbëngulni të zyrtarizoni një marrëdhënie me pagesën paraprake. Çfarëdo që dikush do të kishte besuar se ia vlente, shumëfishohet sapo t’ju shikojë në veprim. Po, mund të jetë një rrezik, por është lloji i rrezikut që të gjithë duhet të jeni të etur të merrni për të niveluar jetën tuaj profesionale.

Si mund të krijoni atë lloj vlere që i bën njerëzit të etur për t’ju shpërblyer në fund? Ja ku janë katër parime për t’ju udhëhequr:

1. Njihni pikat tuaja të forta

Çfarë mund të bëni ju që të tjerët nuk munden? Çfarë dyersh mund të hapni për personin, ose organizatën që kërkoni të ndihmoni? Çfarë mungon në biznesin e tyre tani, dhe pse jeni ju personi i duhur për të mbushur atë boshllëk?

Të jeni i pari që t’i tregoni një klienti të mundshëm një qytet të ri, ose t’i prezantoni me një ngjarje, ose përvojë të re. Ata nuk kanë me çfarë t’a krahasojnë atë dhe ka shumë mundësi që ata kurrë nuk do t’a harrojnë vizitën e tyre të parë. Në të njëjtën linjë, ji i pari që hap sytë e dikujt ndaj një mundësie të re, një ideje të re biznesi, ose një mënyrë të re për të arritur një audiencë  dhe do t’a zotërosh atë kanal në mendjen e tyre dhe në fund do të shpërblehet.

3. Shisni vizionin tuaj

Nuk ka rëndësi se sa e mirë është ideja juaj nëse pala tjetër nuk e kupton vlerën e saj. Cilido qoftë vizioni juaj unik për botën, nëse mund t’a artikuloni atë tek klientët dhe punëdhënësit e mundshëm, ju mund t’i hapni sytë ndaj asaj që shihni dhe të krijoni mundësi të jashtëzakonshme për veten tuaj në këtë proces.

Krijuesit e vlerave dinë të parashikojnë nevojat. Nëse parashikoni nevojat e klientit tuaj, ju sjellni një vlerë të madhe. Kjo kërkon të jesh një vëzhgues aktiv dhe të vëresh se çfarë u mungon të tjerëve. Ju duhet të jeni një zgjidhës i problemeve me durim dhe proaktiv. Ju duhet ta vendosni veten në vendin e objektivit tuaj dhe t’a befasoni atë në çdo hap të rrugës.

Me këto këshilla në mendje, ju mund të krijoni vlera të papritura dhe të demonstroni vlerën tuaj në mënyra shumë përtej asaj që mund të provojë ndonjëherë një propozim i thjeshtë biznesi. 

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0