Markat shqiptare me emërtimin sipas origjinës për zhvillimin e agroturizmit - Business Magazine Albania

Markat shqiptare me emërtimin sipas origjinës për zhvillimin e agroturizmit


Identifikimi i produktit me zonën që e prodhon përmes emërtimit të origjinës është sipas Ministrisë së zhvillimit ekonomik një mundësi e mirë për zhvillimin e agroturizmit në vend.

Shqipëria ka deri më tani vetëm 12 regjistrime të tilla, por ministrja Ekonomi nxit shtimin e aplikimeve duke garantuar mbrojtjen e këtyre markave në treg përmes inspektoriatit të tregut.

“Për këtë arsye sot kemi në funksionim Inspektoriatin e Tregut i cili merr përsipër të mbrojë këto gjëra. Ne e kemi të realizuar nga pikëpamja legjislative dhe do ta bëjmë funksional shumë shpejt për të qenë më i kujdesshëm dhe për të pasur një monitorim më të mirë për çdo të drejtë autori që lind në tregun shqiptar”, deklaroi ministrja Ekonomi.

Zhvillimi i agroturizmit është diskutuar dhe në konferencën e eurorajonit Adriatiko-Jonian, pjesë e të cilit janë 28 vende si Italia Greqia, Shqipëria, Kroacia e të tjerë.

Kryetari i Bashkisë Tiranë, Erion Veliaj, ka kërkuar bashkëpunim të ekspertëve tanë me ata të huaj.

“Vetëm 5% e sipërfaqes së tokës bujqësore në rajonin e Tiranës është me serra edhe besoj që kemi një klimë të mirë, por 5% është shumë pak, jemi nën potencialin tonë. Ne kemi një prodhim total të perimeve 415 kuintalë në vit dhe nё fakt rajonet më të rëndësishme janë ato që janë më të largëta dhe me të vështira për t’u aksesuar”, tha kryebashkiaku Veliaj.

Konferenca e u mbajt në Tiranë pasi Shqipëria është pjesë presidencës së saj nëpërmjet kryetarit të Këshillit të Qarkut, Aldrin Dalipi.

 

/Top-Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0