Markat shqiptare me emërtimin sipas origjinës për zhvillimin e agroturizmit


Identifikimi i produktit me zonën që e prodhon përmes emërtimit të origjinës është sipas Ministrisë së zhvillimit ekonomik një mundësi e mirë për zhvillimin e agroturizmit në vend.

Shqipëria ka deri më tani vetëm 12 regjistrime të tilla, por ministrja Ekonomi nxit shtimin e aplikimeve duke garantuar mbrojtjen e këtyre markave në treg përmes inspektoriatit të tregut.

“Për këtë arsye sot kemi në funksionim Inspektoriatin e Tregut i cili merr përsipër të mbrojë këto gjëra. Ne e kemi të realizuar nga pikëpamja legjislative dhe do ta bëjmë funksional shumë shpejt për të qenë më i kujdesshëm dhe për të pasur një monitorim më të mirë për çdo të drejtë autori që lind në tregun shqiptar”, deklaroi ministrja Ekonomi.

Zhvillimi i agroturizmit është diskutuar dhe në konferencën e eurorajonit Adriatiko-Jonian, pjesë e të cilit janë 28 vende si Italia Greqia, Shqipëria, Kroacia e të tjerë.

Kryetari i Bashkisë Tiranë, Erion Veliaj, ka kërkuar bashkëpunim të ekspertëve tanë me ata të huaj.

“Vetëm 5% e sipërfaqes së tokës bujqësore në rajonin e Tiranës është me serra edhe besoj që kemi një klimë të mirë, por 5% është shumë pak, jemi nën potencialin tonë. Ne kemi një prodhim total të perimeve 415 kuintalë në vit dhe nё fakt rajonet më të rëndësishme janë ato që janë më të largëta dhe me të vështira për t’u aksesuar”, tha kryebashkiaku Veliaj.

Konferenca e u mbajt në Tiranë pasi Shqipëria është pjesë presidencës së saj nëpërmjet kryetarit të Këshillit të Qarkut, Aldrin Dalipi.

 

/Top-Channel

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale