Loja e famshme Monopoly më në fund vjen në Shqipëri! - Business Magazine Albania

Loja e famshme Monopoly më në fund vjen në Shqipëri!

Monopoly është ‘board game’-i më i njohur në botë, deri tani janë shitur afro 300 milionë kopje në mbarë botën në më shumë se 113 shtete dhe është e dizajnuar në 44 gjuhë.

Deri tani, Monopoly ka krijuar edicione të ndryshme në mbarë botën, duke përfshirë edhe shumë vende të rajonit si Kroaci, Serbi, Slloveni, Mal të Zi, Kosovë etj. Tani, radha është e Shqipërisë, ku edicioni “Monopoly Albania” do të ketë përmbajtje kulturore, historike, dhe edukative.

Monopoly në një lojë me letra që luhet shpejt. Vjen me 110 karta duke përfshirë kartat e pronës, kartat e qirasë, kartat e shtëpive dhe hoteleve dhe shumë të tjera. Në lojë, lojtarët hedhin dy zare për të lëvizur nëpër tabelën e lojës, duke blerë dhe tregtuar prona dhe duke i zhvilluar ato me shtëpi dhe hotele.
Lojtarët mbledhin qira nga kundërshtarët e tyre dhe synojnë t’i çojnë ata në falimentim. Paratë gjithashtu mund të fitohen ose të humben përmes kartave Chance dhe Community Chest dhe shesheve të taksave ‘ tax squares’. Lojtarët marrin një rrogë sa herë që kalojnë tek “Go” dhe mund të përfundojnë në burg, nga i cili nuk mund të lëvizin derisa të plotësojnë një nga tre kushtet.

Monopoly është bërë pjesë e kulturës popullore ndërkombëtare, pasi është licencuar në nivel lokal në më shumë se 103 vende dhe është shtypur në më shumë se 37 gjuhë. Që nga viti 2015, u vlerësua se loja kishte shitur 275 milionë kopje në mbarë botën. Loja origjinale bazohej në vendndodhje në Atlantic City, New Jersey, Shtetet e Bashkuara me përjashtim të Marvin Gardens që është në Ventnor ngjitur, NJ.

Monopoly rrjedh nga The Landlord’s Game, krijuar në vitin 1903 në SHBA nga Lizzie Magie, si një mënyrë për të demonstruar se një ekonomi që shpërblen individët është më e mirë se ajo ku monopolet mbajnë të gjithë pasurinë. Ai shërbeu gjithashtu për të promovuar teoritë ekonomike të Henri Xhorxhit  në veçanti, idetë e tij rreth taksave.

Loja e qiradhënësit fillimisht kishte dy grupe rregullash, një me taksa dhe një tjetër në të cilën bazohen kryesisht rregullat aktuale. Kur Parker Brothers publikoi për herë të parë Monopoly në 1935, loja nuk përfshinte rregullin e taksimit më pak kapitalist, duke rezultuar në një lojë më agresive.

Ajo është emëruar sipas konceptit ekonomik të një monopoli – dominimi i një tregu nga një njësi e vetme. Loja “Monopoly” shitet në dyqanet më të mira të lodrave dhe jo vetëm në Shqipëri!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndërto diçka që njerëzit e duan dhe gjithçka tjetër do të vijë vetvetiu.”
— Paul Graham
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0