Elevator Lab 2020, drejt finales së madhe më datë 19 Nëntor

Elevator Lab, drejt finales

Edhe dy ditë na ndajnë nga finalja e Elevator Lab e cila jo rastësisht u organizua në Javën Globale të Sipërmarrjes. 8 finalistët, pas programit të disa aktiviteteve të BootCamp, janë tashmë në finale, duke siguruar disa mundësi të mira mbështetje për idetë e tyre.

Këtë vit, programi Elevator Lab u zhvillua online, çka solli një përvojë të re për organizatorët, por edhe për vetë startup-et.

Gerti Boshnjaku, drejtues i New Media Comunications, një prej bashkë-organizatorëve të Bootcamp, thotë se, “Ishte një sfidë më vete organizimi i Elevator Lab 2020, duke pasur parasysh paqartësinë e situatës prej pandemisë. Për këtë, dua të theksoj se jam shumë i lumtur me bashkëpunimin dhe profesionalizmin që gjetëm tek kolegët e stafi i Raiffeisen Bank Albania & Kosova dhe ata të ICK. Fituam shumë nga kjo përvojë dhe besoj bëmë maksimumin për të informuar sa më shumë startupe mbi nismën. Synuam t’u japim atyre mundësinë për të ndjekur këtë program sa edukativ aq edhe produktiv përsa i përket rrjetëzimit.

Pres me padurim të shikoj finalistët e këtij viti në mbrëmjen finale. Këtë vit kishte shumë kualitet në sektorin e Fintech si nga Kosova, ashtu edhe nga Shqipëria.

Gjej rastin të falenderoj edhe stafin e New Media Communications dhe kolegët e Innovate Albania, që ashtu si vitet e tjera, treguan më së miri se kanë shumë për t’i dhënë ekosistemit të sipërmarrjes dhe inovacionit në Shqipëri”.

Lexo:Start up-et për Inovacionin, hapet konsultimi publik për projektligjin e ri

Heronjtë e Bootcampit do të fitojnë këto mbështetje:

1-Çmim 8000 euro

2-Coaching e mbështetje nga Raiffeisen Bank

3-Mundësi për t’u bërë partner i RBI Group, me mundësi për t’u zgjeruar në 13 vende plus Austrinë

4-Inkubim dhe akselerim i programit nga Innovation Center Kosovo (ICK)

5-Program akselerimi dhe mentorim nga Innovative Albania.

Ky format Bootcamp ofroi mundësinë e zhvillimit të një produkti minimal të zbatueshëm (MVP) me ndihmën e ekspertëve të sistemit bankar. Bootcamp u ofroi startup-eve lokale një program arsimor, i cili do të shërbejë si një biletë hyrëse në botën e startup-eve.

Lexo: Takim miqësor me komunitetin e Inovacionit & Sipërmarrjes

Eventi final do të mbahet online, me mbështetjen e ICK – Innovation Centre Kosovo dhe New Media Communications dhe do të jetë i hapur për publikun që dëshiron ta ndjekë atë në Facebook Live.

Ekipet që do të prezantojnë janë:
RECA (Albania)
Quantix (Kosovo)
Shpërnda (Albania)
Smart Contract (Albania)
BITmetrics (Kosovo)
Hermex (Albania)
Finsition (Kosovo)
Payron (Kosovo)

Programi i përbashkët “Elevator Lab Kosovë & Shqipëri 2020” u zhvillua nga Raiffeisen Bank në Kosovë dhe Shqipëri për të dytin vit radhazi, duke sjellë si risi në këtë edicion prezantimin e formatit Bootcamp.

Edhe këtë vit, qëllimi i programit ishte t’i ofrojë komunitetit të fintech dhe startup në të dyja vendet mundësinë për të paraqitur ide si pjesë e këtij konkursi. Konkurrentët u përkasin fushave:

Retail (Retail Banking)

Korporatë (Corporate Banking)

Tregje Kapitale (Capital Markets)

dhe zgjidhje të tjera inovative bankare

Elevator Lab” është bërë tashmë akseleratori fintech më i madh në Europën Qendrore dhe Lindore. Prandaj, zbatimi i këtij programi edhe në Kosovë e Shqipëri paraqet një mundësi të veçantë për komunitetin fintech dhe startup që veprojnë në këto dy vende të konkurrojnë dhe të përfitojnë një përvojë të re duke bashkëpunuar me profesionistë të fushave të ndryshme bankare.

Deri më tani, kompanitë fituese të cilat kanë bashkëpunuar dhe kanë zhvilluar idetë e tyre si pjesë e programit “Elevator Lab” në Kosovë dhe Shqipëri janë: Symmetric, AR Vision, dhe AILend.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale