Edhe pse në epokën e internetit, akoma 40% e shqiptarëve qëndrojnë në radhë vetëm për të marrë informacion - Business Magazine Albania

Edhe pse në epokën e internetit, akoma 40% e shqiptarëve qëndrojnë në radhë vetëm për të marrë informacion


Është ndoshta për t’u habitur, por afro 30-40% e njerëzve që qëndrojnë në radhë në Shqipëri janë aty vetëm për të marrë informacion. Njerëzit humbasin kohë duke pritur në radhë të gjata vetëm për të pyetur.

Por cili është informacioni më i kërkuar prej tyre? Në numrin kombëtar 118-00 të hapur nga Agjencia e Ofrimit të Shërbimeve të Integruara (ADISA) i cili është krijuar për t’u ardhur në ndihmë qytetarëve për të marrë informacion mbi 400 shërbime publike, telefonatat më të shpeshta janë për një kategori të caktuar.

DPGJC, ose Drejtoria e Përgjithshme e Gjendjes Civile, është institucioni për të cilin shqiptarët kërkojnë më shumë informacion me gati 215 telefonata. Pyetjet mbi marrjen e certifikatave, rinovimi i pasaportave dhe gjithçka që ka lidhje me gjendjen civile janë më të shpeshtat.

Pas elementeve që kanë të bëjnë me identitetin, prona është çështja e dytë që ka më shumë mungesë informacioni.

ZRPP është institucioni me më shumë telefonata, kjo dhe për shkak të procesit të rivlerësimit, si dhe atij të legalizimit, proces për të cilin kërkohen informacione për mënyrën se si aplikohet, dokumentet që duhen, kostot etj.

DPSHTRR dhe lejet e drejtimit renditen të tretat për nga numri më i madh i telefonatave të marra për informacion. Rinovimi i lejeve të drejtimit dhe procedurat e reja kanë bërë që shumë qytetarë të telefonojnë për të marrë informacionin e duhur për dokumentet që duhet të paraqesin në sportel, duke bërë që me një “alo” të shmangin radhët e gjata dhe kohën e humbur kot.

Që nga hapja e Call Center-it 118-00 në fillim të muajit tetor ka pasur më shumë se 3,000 kërkesa, ku institucioni për të cilin është kërkuar më shumë informacion është ZRPP, por edhe Gjendja Civile, DPSHTRR etj.

burimi: Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0