Që nga ajo kohë, lëvizja udhëheqëse shërbyese ka fituar një moment të qëndrueshëm ndërsa praktikohet nga disa prej kompanive më fitimprurëse dhe më të suksesshme në planet. Po, një zakon i rrallë për të qenë një lider më i mirë këtë vit.
Ndihmoni njerëzit tuaj të rriten dhe të performojnë në nivelet e tyre më të larta.
Në studimet e Greenleaf, ai arriti në përfundimin se udhëheqësit që i vendosnin njerëzit e tyre përpara vetes ishin më të efektshmit. Ata ishin të efektshëm për shkak se u kushtonin vëmendje punëtorëve të tyre dhe u plotësonin nevojat e tyre. Dëshira e tyre ishte që t’i shërbenin punonjësit mirë dhe, nga ana tjetër, punonjësit u shërbenin klientëve edhe më mirë. Kjo gjë në fund të fundit forcoi çështjen e tyre të biznesit. Kjo filozofi e të shërbyerit të të tjerëve është pikërisht ajo që përcakton udhëheqësit në thelbin e tyre.
Lexoni: Çfarë kanë të përbashkët liderët e mëdhenj?
Heshtja e skeptikëve
Ndërsa skeptikët vazhdojnë të përhapen, lidershipi shërbyes është këtu për të qëndruar si një strategji e preferuar për angazhimin dhe mbajtjen e punonjësve në tregjet konkurruese. Kur ndihmoni njerëzit të rriten dhe të zhvillohen, rezultati është një treshe fituese: Punonjësit gjejnë përmbushjen, eksperienca e mirë e konsumatorit rritet dhe biznesi lulëzon në ekonomitë në ndryshim të shpejtë.
Skeptikët në strukturat e pushtetit të komandimit dhe të kontrollit kanë shumë mundësi për të kaluar në një vend pune më njerëzor, siç ilustrohet nga kompanitë e drejtuara nga shërbyesit, duke përfshirë:
- Promovimin e një kulture të të mësuarit brenda organizatës ku njerëzit trajnohen, zhvillohen, këshillohen dhe udhëhiqen – në punën e tyre të tanishme ose për një punë në të ardhmen.
- Sigurimin se vendi i punës i mban njerëzit të përparojnë në shtigje të reja karriere dhe të përjetojnë role dhe përgjegjësi të reja.
- Përpjekjen për të krijuar një kulturë besimi, ku liria, autonomia, respekti, inkurajimi dhe mbështetja pozitive janë vlera themelore.
- Mirënjohjen dhe shpërblimin e ekipeve për bashkëpunim të shëndetshëm dhe zhvillim të komunitetit.
- Delegimin e vendimmarrjes në nivelin më të afërt me konsumatorin, sepse punonjësit dinë t’i shërbejnë më mirë, nëse u jepet mundësia.
Kent M. Keith, një dijetar i shquar i udhëheqjes shërbyese, autor dhe folës, e tha më së miri:
Të ndihmosh njerëzit të rriten dhe të zhvillohen për të performuar në nivelet më të larta është një strategji kyçe për suksesin afatgjatë. Kur punonjësit rriten, rritet kapaciteti i tyre prodhues. Kur rritet kapaciteti i tyre prodhues, rritet kapaciteti i organizatës – mund të bëjë gjëra më të mira, ose mund të bëjë gjëra që nuk ka qenë në gjendje të bëjë më parë. Kjo do të thotë se organizata mund t’i shërbejë më mirë konsumatorit dhe prandaj ka më shumë gjasa të ketë sukses. Kjo është një fitore për punonjësin, i cili rritet, organizatën, e cila rrit kapacitetin e saj dhe klientin, i cili shërbehet më mirë.
Lexoni: Leksione lidershipi nga Jul Çezari
burimi: INC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.