Pronësia e Arnault në LVMH ndihmoi në rritjen e pasurisë së tij neto në 108 miliardë dollarë që nga mbyllja e tregut të së enjtes. Shtëpia e modës me qendër në Paris zotëron marka luksoze në parfume, orë, alkool dhe tekstil.
LVMH është e listuar në shkëmbinin Euronext Paris, dhe kompania ka përjetuar një rritje prej 48 % nga viti i kaluar. Kjo rritje e vendos Arnault vetëm një vend prapa themeluesit të Amazon Jeff Bezos sa i përket vlerës së përgjithshme në neto.
Këtu janë disa prej markave më të mëdha në pronësi të LVMH:
6. Hennesy (prodhues i konjakut)
5. Marc Jacobs (kompani e modës)
4. Christian Dior (kompani e materialeve lukzose)
Fakt: LVMH bleu markën Christian Dior për 13.1 miliard $ në 2017.
3. Tag Heuer (prodhon dhe reklamon ora, materiale mode, si dhe telefona në emër të kompanive tjera)
Fakt: Tag Heuer sponsorizon një numër të madh të të famshmëve dhe atletë duke përfshirë golfer-in Tiger Woods, aktorin George Clooney dhe klubin e futbollit me famë botërore Manchester United.
2. Sephora (sallon bukurie)
Fakt: LVMH bleu Sephora në vitin 1997 dhe e globalizoi atë.
1. Luis Vuitton
Fakt: Louis Vuitton ishte një nga markat origjinale të konglomeratit kur u themelua në vitin 1987.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.