Anëtarësimi në baret dhe restorantet e aeroportit po lulëzon si biznes - Business Magazine Albania

Anëtarësimi në baret dhe restorantet e aeroportit po lulëzon si biznes

Udhëtarët po grumbullohen në lokalet e aeroportit në kërkim të ushqimit, pijeve dhe ndoshta më e rëndësishmja, një shans për t’u çlodhur larg turmave të udhëtarëve në portë. Problemi: shumë udhëtarë të tjerë janë gjithashtu.

Të armatosur me karta krediti me çmime të larta gjithnjë e më shumë udhëtarë po fitojnë akses në sallonet e aeroportit, duke i kthyer ato që dikur ishin hapësira të vogla ekskluzive për një pakicë elitare në një ndalesë të domosdoshme për miliona pasagjerë.

Trendi ka paraqitur një mundësi dhe një sfidë për linjat ajrore dhe kompanitë e kartave të kreditit, pasi ato tregtojnë luksin për masat. Hapësirat duhet të jenë ekskluzive dhe të arritshme për mjaft njerëz.

Për fluturuesit më të shpeshtë dhe disa mbajtës të kartave të kreditit, qasja standarde në sallën e pritjes së linjës ajrore është falas ose me zbritje. Anëtarësimet individuale vjetore në sallë pritjeje kushtojnë midis 650 dhe 850 dollarë për kompanitë kryesore amerikane, të cilat kanë rritur çmimet vitet e fundit.

Delta Air Lines
Sallat e Sky Club – dhe kartat e kreditit që u lejojnë hyrjen atyre – u bënë aq të njohura sa klientët u ankuan për radhët e gjata dhe turmat në shumë vende. Linja ajrore si përgjigje frenoi aksesin për punonjësit, vendosi kufij kohorë dhe në lëvizjen e saj më të diskutueshme ende, njoftoi kufizime vjetore në vizitat për shumë mbajtës të kartave të kreditit – madje duke hequr fare aksesin e disa kartave të kreditit.

Por shumë klientë u ankuan edhe për këto ndryshime, duke thënë se ato ishin shumë strikte. Këtë javë, Delta u tërhoq nga disa nga ndryshimet, duke theksuar se sa e vështirë është bërë të arrihet ekuilibri i duhur midis ekskluzivitetit dhe aksesit.

“Çdo pritje është shumë e gjatë dhe ne po bëjmë gjithçka që mundemi për ta minimizuar atë,” i tha CNBC-së, Allison Ausband, shefi i përvojës së klientit të Delta-s, verën e kaluar në hapjen e një Sky Club të ri, më të madh në Aeroportin Ndërkombëtar John F. Kennedy. Nju Jork.

Ajo tha se sallonet “nuk janë një qendër fitimi për Delta në asnjë mënyrë”, por janë një “investim që ne po bëjmë në përvojën premium për klientët tanë”.

Më shumë hapësirë Delta, United Airlines dhe American Airlines
po garojnë për të ndërtuar më shumë sallone dhe hapësira dhe më të mëdha për t’iu përshtatur kërkesave të larta.

Ata gjithashtu kanë ndarë, ose po planifikojnë të ndajnë sallonet e tyre në nivele të ndryshme. United, për shembull, hapi një klub ekspres grab-and-go në qendrën e tij në Aeroportin Ndërkombëtar të Denverit vitin e kaluar, për udhëtarët që bënin lidhje të ngushta, për të cilat kompania tha se mund të lironte hapësirë në sallone me më shumë shërbime të plota.

Transportuesi operon veçmas një rrjet sallonesh Polaris për udhëtarët e rezervuar në klasën e saj më të lartë të kabinës, zakonisht në rrugët ndërkombëtare me distanca të gjata.

Delta është në procesin e ndërtimit të një rrjeti sallonesh të nivelit më të lartë që synojnë udhëtarët në suitat e saj Delta One dhe klientët e tjerë kryesorë. Këto hapësira janë planifikuar të fillojnë të hapen vitin e ardhshëm, duke filluar me një në Aeroportin Kennedy, e ndjekur nga Los Angeles dhe Boston.

Lëshuesit e kartave të kreditit si JPMorgan Chase
, Capital One
dhe American Express
po hapin edhe hapësira të reja në aeroporte, të etur për të tërhequr dhe mbajtur klientët me shpenzime të larta.

“Klientët shpërblejnë kompanitë që kujdesen për ta dhe që janë në anën e tyre dhe që krijojnë përvoja të mahnitshme,” tha Jenn Scheurich, drejtuese e udhëtimeve në Capital One.

Kompania ka hapur klube në Aeroportin Ndërkombëtar të Uashington Dulles dhe Aeroportin Ndërkombëtar të Dallas/Fort Worth dhe planifikon të hapë një në Aeroportin Ndërkombëtar të Denverit në fillim të muajit të ardhshëm, me projekte të tjera në Aeroportin LaGuardia të Nju Jorkut dhe Aeroportin Kombëtar të Uashingtonit Ronald Reagan.

Mbajtësit e kartës Capital One Venture X paguajnë një tarifë vjetore prej 395 dollarësh për atë kartë, e cila vjen me akses të pakufizuar në sallonet e kompanisë, si dhe akses për dy të ftuar. Publiku i gjerë mund të hyjë për 65 dollarë një vizitë.

Chase hapi sallën e parë Chase Sapphire në Hong Kong në 2022 dhe të parën në SHBA, në Aeroportin Ndërkombëtar të Boston Logan, në maj, me një dhomë dhe karrige masazhi. Po planifikon të hapë sallone të tjera në Aeroportin LaGuardia, Washington Dulles, Las Vegas, Philadelphia, Phoenix dhe San Diego.

Ato sallone janë të hapura për klientët me kartat Chase Sapphire Reserve, të cilat kanë një tarifë vjetore prej 550 dollarë, së bashku me dy të ftuar. cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0