AllWeb 2018 – Prezantohen 3 folësit e parë!

AllWeb 2018 – Prezantohen 3 folësit e parë!


Konferenca e përvitshme dedikuar marketingut dixhital, AllWeb sapo ka prezantuar 3 folësit e saj të parë. Tashmë prej 2 vitesh si organizim, AllWeb është konferenca që i tejkaloi pritshmëritë duke ndikuar fuqishëm në skenën shqiptare të zhvillimit të Marketingut dhe Inovacionit me përmbajtje cilësore nga folës Ndërkombëtare/Rajonalë dhe vendas.

AllWeb do të mbahet këtë vit tek Qendra Kulturore – Kompleksi i Katedrales Orthodhokse në Tiranë.

BLINI BILETËN TUAJ DHE KURSENI 60 EURO

Liderë të njohur në nivel ndërkombëtar në fushat e marketingut dixhital, komunikimit dhe teknologjisë do të mblidhen për të ndarë me ju përvojat dhe idetë e tyre të cilat përbëjnë këshilla praktike për t’i aplikuar në kompanitë tuaja.

Tre nga folësit e konfirmuar deri më tani janë:

  • Jon Burkhart është themelues i kompanisë së konsulencës së marketingut “TBC Global Ltd”, ku ai punon me markat dhe agjencitë për t’i ndihmuar ata të gjejnë mënyra me të vërtetë unike për të fituar dhe për të mbajtur vëmendjen e konsumatorëve të tyre. Ai është bashkë-autor i disa librave të vlerësuara ndërkombëtarisht mbi reklamat dhe marketingun si: “Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising”, “Hacker Maker Teacher Thief” dhe “Truly Ballsy Content”. Jon është personi i parë që ka qenë folës në festivalin më të madh të teknologjisë në botë “South By Southwest Interactive” 6 vite me radhë.
  • Alessandro Angilella është Digital Director i Prenatal Retail Group. Ai ka 20 vite eksperiencë në menaxhimin e projekteve komplekse me fokus në tregun online dhe atë e-commerce. Ai ka njohuri rreth shitjes me pakicë, menaxhimit të përmbajtjeve, tranzicionin dixhital, menaxhimin e ndryshimeve që po ndodh ndër vite etj.
  • Dragan Varagic merret me shitjet online, marketingun në internet, e-business dhe PR që nga viti 1998. Fokusi i tij kryesor është transformimi i biznesit, zhvillimi i e-business dhe edukimi. Libri i fundit që ai ka publikuar është “Digital Pre-Marketing”.

Lista e plotë e folësve do të përditësohet në faqen zyrtare të konferencës www.allweb.al.

BLINI BILETËN TUAJ DHE KURSENI 60 EURO

Nëse punon në Marketing, PR, Teknologji, Agjenci reklamash, konsulent për Mediat Sociale apo je CEO i biznesit tënd TI DUHET TË JESH KËTU!

Fakte nga AllWeb:

  • Gjithçka në 1 ditë
  • 2 shtete (Shqipëri dhe Maqedoni)
  • 160+ folës në skenë
  • 2 000+ pjesëmarrës
  • 100+ partnerë
  • 7,000+ tweets gjatë ditëve të konferencës
  • 120,000+ angazhime në mediat sociale

Më shumë informacion gjeni në www.allweb.al, në faqen tonë në Facebook ose dërgoni email tek marketing@newmedia.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0