Pavarësisht shqetësimeve fillestare se prezantimi i ChatGPT mund të çonte në rritjen e kopjimit në shkollat e mesme, një studim i fundit i Stanford-it zbulon se shkalla e mashtrimit midis nxënësve të shkollave të mesme ka mbetur statistikisht e pandryshuar ose edhe paksa e ulur.
Studentët shprehën mendime të ndryshme për përdorimin e ChatGPT, shumë prej tyre mbrojnë lejimin e tij në gjenerimin e koncepteve ose ideve për detyra, por duke kundërshtuar përdorimin e tij në letrat e shkruara.
Arsyet e përmendura për kopjimin e studentëve përfshinin vështirësinë në kapjen e materialit lëndor, kufizimet kohore dhe presionin e performancës.
Studimi inkurajon mësuesit që të përfshijnë zërat e studentëve në diskutimet rreth AI, duke njohur pikëpamjet e tyre dhe perspektivat e menduara mbi rolin në zhvillim të AI në arsim.
Studiuesit pranuan se qëndrimet ndaj AI dhe përdorimit të saj në arsim mund të ndryshojnë me kalimin e kohës, në varësi të mënyrës se si shkollat zgjedhin t’i qasen AI si një temë dhe mjet.
Studimi gjithashtu theksoi peizazhin në zhvillim, me disa shkolla që tani inkurajojnë dhe mësojnë studentët se si të përdorin në mënyrë efektive mjetet e AI, si ChatGPT, për të përmirësuar përvojat e të mësuarit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.