Kjo është puna më e kërkuar, sipas LinkedIn - Business Magazine Albania

Kjo është puna më e kërkuar, sipas LinkedIn


LinkedIn nxorri raportin e tij mbi vendet më të kërkuara të vitit 2018, duke treguar se inxhinieri DevOps ishte puna më e kërkuar, e ndjekur nga account executives dhe inxhinierët frontend, në vendin e dytë dhe të tretë.

Kjo punë ka kërkesë të lartë dhe paratë e tregojnë këtë. Sipas Indeed, postimet e punës për Inxhinierët DevOps u rritën me 91% ndërmjet vitit 2014 – 2017. Madje dhe paga mesatare arrin në 125,714$ për të njëjtat data.

Lexoni: 50 vendet më të mira të punës sipas LinkedIn

Sipas raportit të LinkedIn, inxhinierët DevOps janë gjithashtu vendet më të kërkuara në fushën e inxhinierisë, të ndjekur nga inxhinierët frontend dhe arkitektët cloud.

Pra, çfarë bën një inxhinier DevOps?

Termi “DevOps” është një ndërthurje e “Zhvillimit” dhe “Operacioneve”, dy role që janë jetësore për fushën e inxhinierisë softuerike. Shkurtimisht, termi i referohet mjeteve dhe praktikave që ndihmojnë inxhinierët të dorëzojnë dhe rregullojnë kodin më shpejt, shpesh herë shumë herë në ditë – një praktikë e paregjistruar nga Facebook dhe grupi i saj.

Më përpara, ekipet zhvilluese do të ndërtonin dhe testonin kodin, ndërsa ekipet operacionale do të vinin në funksionim dhe monitoronin kodin. Një inxhinier DevOps i bën të dyja dhe në përgjithësi mbart përgjegjësinë përfundimtare të zhvillimit, testimit, vënien në funksionim të kodit, monitorimit dhe përmirësimit të kodit.

Titulli relativisht i ri mund të jetë disi i paqartë dhe përgjegjësitë e pozicionit mund të ndryshojnë në kompani të ndryshme.

Në të vërtetë, inxhinierët argumentojnë se “DevOps” është më shumë një kulturë dhe mendim, në vend se një punë e vetme. Përgjegjësitë e një inxhinieri DevOps mund të përputhen me tipet e tjerë të inxhinierëve. Dhe si inxhinierët e tjerë të software, inxhinierët DevOps duhet të bashkëpunojnë me ekipin e tyre për të shkruar dhe ristrukturuar kodin.

Inxhinierët DevOps duhet të sigurojnë që softueri të funksionojë nëpër platforma të ndryshme, si dhe shpesh të testojnë dhe vendosin në punë kodin e tyre.

Lexoni: Ervis Trupja, shqiptari që i bashkohet ekipit të LinkedIn

Për t’u bërë një inxhinier DevOps, duhet të jeni në gjendje të përdorni teknologjitë me kod të hapur dhe mjetet e automatizimit, si dhe të keni aftësi të forta në testim dhe kodimin. Aftësi të tjera janë gjithashtu vendimtare, pasi filozofia DevOps kërkon më shumë bashkëpunim midis zhvilluesve dhe operacioneve.

Megjithatë, vetë koncepti i DevOps është bërë një tematikë mjaft e përhapur në Silicon Valley: Investitorët po vënë shumë para në startup-et DevOps që ndihmojnë ekipet e tyre të përfitojnë nga kjo qasje. Në këtë vrull, nuk është për t’u habitur që kompanitë po punësojnë edhe për talente DevOps.

Sa për pjesën tjetër: Inxhinierët Frontend ndërtojnë ndërfaqen e përdoruesve dhe aplikacioneve, e cila është një pjesë e rëndësishme e çdo ekipi software. Enterprise account executives menaxhojnë marrëdhëniet e biznesit me klientët e mëdhenj të një kompanie, e cila flet për rëndësinë e funksionit të shitjes.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0